18 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu sabah beklediğimiz usta gelmeyince aradık, dün merdivenden düşüp belini incittiğini ve gelemeyeceğini biz sorunca söyledi. Yerine başka bir usta arkadaşını bulup göndermeye 'çalışacakmış.' Telefonu kapattık, birbirimize baktık: Mavi ekran! Necefli maşrapa! Ben diyeyim siz anlayın. Nedense buna ikimiz de inanamadık. Günahı boynumuza! Arefe günü, yerine usta bulmak? I-ıh! Çok zor!..

Özgür dellendi, kendine bir liste yaptı, giyindi çıktı.

İşimiz sadece boyamak olsa altından kalkarız aslında ama en üst katta oturduğumuzdan dolayı yatak odamızda rutubet problemi var. Dün, duvara monte devasa dolapları yerinden söktüğümüzde küçük dillerimizi yutacaktık. Resmen dolapların ardında yeni bir hayat başlamış da haberimiz yokmuş. Tahmin ediyorduk ama boyutunu bilemezdik. Neyse bu sayede o devasa dolaplardan da bu pislikten de kurtulacağız, buna seviniyorum. Ama terazi burcu, başak yükseleni olan ve mühendis bir koca bu işe kalkışırsa bizim halimiz ne olacak orasını henüz kestiremiyorum. Nalbura giderken rutubetin boyutlarını göstermek için çektiği fotoğrafları yazıcıdan çıktı alacaktı yahu! Sabahtan beri vıdı vıdı yapıyorum biraz daha seri olsun diye (canım tez ne yapayım), 'sen bu işi bitirene kadar allah bana sabır versin' diyorum, 'asıl ben bu işi bitirene kadar allah bana sana dayanma gücü versin' diyo hahahahah :)))

Gelişmelerle karşınızda olmaya devam edeceğim...:)

1 yorum:

BitliTurist dedi ki...

Ben en çok mühendis koca kısmına takıldım. Bence de önce bize sabır. Hatta bol la havle....