11 Mart 2008 Salı

Insanin cani yataktan cikmak istemiyor ki... Tam kursu/okulu/isi her biseyi ekme havasi :) Günes bulutlarin arasindan ciksam mii, cikmasam mii, böyle mi kalsaaam, gözden mi kaybolsaaam diye düsünüyor yaklasik 1,5 saattir. Hala karar veremedi. Bunun yaninda gri mavi bir gökyüzü, bolca bulut ve ilik bir hava... Ooohhhh!




Bakmayin 'yatakta Marilyn' fotografi koyduguma. Ciktim yataktan, yaziyor oldugum üzre :p kahvaltimiz yapildi, yesil cayimiz icildi, günesimiz selamlandi, kursa da tipis tipis gidilecek. Ben artik biraz cicek böcek konulari da sakli tutmak üzere, hayatin gercekleriyle ilgili konulara da deginmek istiyorum. Sayac koydum ya, dostlarim ve ailem haricinde birilerinin daha okuyor oldugunu biliyorum ya, üzerimde degisik bir sorumluluk hissetmiyor da degilim.

Belki birinin vicdanini rahatsiz ederim, belki birine 'evet ya!' dedirtirim. Belli mi olur...
Mesela bugün bir öneriyle basliyorum, bu gece yatagimiza yatarken düsünelim: Bugün cevre icin ne yaptim? Bugün 'yeni' ne ögrendim? Bugün kimi sevindirdim? Bugün unuttugum kimi hatirladim ve hatirini sordum?
Ilginc olabilir. Soru sorma mecburiyetimiz olursa belki ertelediklerimizi ertelememeye baslariz.


Bugün Acik Radyo'nun konuklari bomba :) özellikle Ezginin Günlügü'nün yapacagi programi sabirsizlikla bekleyecegim.

11 Mart Salı

16.00 Candan Erçetin
18.00 Ezginin Günlüğü
20.00 Kudret Sabancı

Güzel bir gün olsun efenim diyerek huzurlarinizdan simdilik ayriliyorumdur.

Bugünün sarkísi Mor ve Ötesi'nden...