12 Mart 2008 Çarşamba

Günaydin, hani demistim ya günes tam evin icine vurmuyor, bizim pencerenin önünü yalayip geciyor diye, bu sabah kalktigimizda durum degismisti! aaaaaaaaaaa! yasasiiinnnn!
(Yahu parantez acmaliyim, gün gelip de 'günese hasret kaldim' cümlesini kuracagim hic aklima gelmezdi)
Odanin bir kosesine kadar giriyor gunes, bu demektir ki dedim yazin daha da girecek yuppii!
Hani insan uyanir da bazen, nedensizce bir sarki takilir aklina sabah sabah, gece yatana kadar da oyle gider... Nedendir bilmem sevgili e$imin aklina bu sabah 'honki ponki tonino' takildi... Su ana kadar dinledik, izledik o güldü ben aglamak istedim. Yazmazsam catlarim...

iste sözleri

honki ponki tonino
çalına bimbo porino
muşi muşi popopo kozizo
çıkı çıkı şayne tikitak tok
demedim demedim
birşey demedim
derdimi kimselere söylemedim
hic bir anlami yok bu sozlerin
sadece rahatlamak icin soyledim
sen de mi ogrendin,
aferin haydi gel beraber soyleyelim