12 Mart 2008 Çarşamba

Tamam itiraf ediyorum. Bu eski sarkilarin müthis pozitif bir etkisi var üzerimde ve zannediyorum bir cok insanin üzerinde. Eski türk filmlerini izlerken ki gibi...
Hani siyah beyaz olanlari degil de sonrasi... Tarik Akan'li, Gülsen Bubikoglu'lu, Filiz Akin'li, Izzet Günayli filmler...
Kadir Inanir ve Türkan Soray'in oynadigi, Türkan Soray'in bir balikci kiz, Kadir Inanir'in da piyanosu olan ve beste yapan $opin lakapli esas oglan oldugu filmi sevmeyen var midir?

Youtube'dan Senay'in Honki Ponki'sini dinledikten sonra, yanda bulunan ilgili linklerdeki hemen hemen bütün sarkilari dinledim. Insanda siddet, nefret, ic sikintisi, bunalim hali degil, tam tersi duygular uyandiriyor. Arada dinlenmesinin cok iyi geldigini anladim bu sayede.

Diger yandan bu sabah radyodan duydugum bir bilgi:
Su andan itibaren bir tek ucak kalkmasa bile, otomobil kullanimi yari yariya azalsa bile, herkes herseye dikkat etse bile dünya yaklasik 2000 sene kadar isinmaya devam edecekmis, azalarak olsa da. Ancak o zamandan sonra kendini toparlayabilecek yani.

Ne kadar aci...
Yani cocuklarimiz, torunlarimiz cok daha kotulerini yasayacak oyle mi?
Ne yapmali?! Nasil yapmali?!

Ben kisisel olarak, hemen bugün yapabileceklerimi tekrar gözden gecirip sinirlarimi zorlayacagim.

Güzel bir gün olsun herkese :)

Hiç yorum yok: