10 Mart 2008 Pazartesi

Cuma günü ve hafta sonu cesitli lüxi (?!) nedenlerden ders calisma ve genel tekrar isi aksayinca, inat ettim bitirecegim diye ve pazar gecesini 3'ledim...
Zombi gibiyimmm !! idim daha dogrusu, perdeyi acana kadar...

Bir hava bu kadar mi güzel olur... Gökyüzü bu kadar mi mavi... Bulutlar bu kadar mi pamuk...
Hemen hic bir dakikama haksizlik etmeyerek kendime geldim.

Gecen gün bahsetmistim, Acik Radyo'nun 'dinleyici destek projesi 5. yili kutlamalari'ndan.
Bugün program yapacak isimler asagidaki gibi, hatirlatayim dedim.

10 Mart Pazartesi
14.00 Modern Folk Üçlüsü
15.30 Cengiz Özkan
19.00 Kurtalan Ekspres
21.00 Akın Eldes

Bir süredir sesi cikmayan bir ortak arkadasimizin yazdigi bir eposta'yi gördüm az önce. Görüsmedigimiz süre icinde ciddi bir ameliyat gecirmis... Sinirsel nedenlere bagli kolitvari bir rahatsizlik... Kurs gidip dönünce ona da yazacagim, ama burada da yazmadan duramayacagim...
Hayat hic bir $ey icin kendimizi harap etmeye, parcalayip dagitmaya, günlerimizi kendimize zehir etmeye degmeyecek kadar degerli ve güzel.
Ve Leman Sam'in deyimiyle bu kozmik zaman icinde cok kisa :)

Lütfen ama lütfen... Takmayin kafaniza tokadan baska bir sey. Her sey hallolur... Bakin bunu ben soyluyorum... :)
Birakin siza gamsiz desinler, rahat insan desinler, desinler ne isterlerse...

Güzel bir gün tanimlamasini ne zaman kullanacak olsam, pesinden 'ölmek icin' diyesim gelir. Ama böyle hissettigimden degil, Teoman'i anarak ve gülümseyerek... Böyle süper bir sarkidir!

Hiç yorum yok: