7 Şubat 2008 Perşembe



Bu aralar favori ciceklerim laleler... Evime cok güzel bir enerji verdiklerini dü$ünüyorum. Kocamin getirdigi cicekleri solmalarina yakin sudan cikarip kurumaya birakiyorum ve sonra onlari vazonun yanindaki gibi bir canakta biriktiriyorum, bunlar da bana güzel enerji veren $eylerden...
Bir de mumlarla ve sevdigim kücük objelerle, deniz kenarindan topladigim ta$larla, minik hediye biblolarimla yaptigim bir kö$em var, bu kö$e de bana huzur veriyor, kendimi iyi hissettiriyor.



Bu arada, yazimi yazarken $imdi Meredith Monk/Gotham Lullaby dinliyorum... :) kadin cildirdi :)))

Gecenlerde parklara bahcelere giderken ve de kursa giderken yanima aldigim, kuzenim A.'nin hediyesi starbucks termostan bahsetmi$tim, biraz daha öveyim dedim, belki siz de edinirsiniz bir tane, orada burada iyi oluyor :)
Kendilerini mutfak tezgahinin üzerinde dogru düzgün durmaya ikna edemedigim icin, fotogragfini cekerken elimle desteklemek zorunda kaldim. Eh kirmizi ojelerim de hic fena durmadi yani ;)

Sicak icecek icinde sicak kaldigi icin ve fakat bu bardagin di$indan hic belli olmadigi icin, a$agida gösterdigim delikten kafaya dikerken dikkat etmek gerekiyor.

Efenim icince de, fotodaki gibi hemencik ba$ ve i$aret parmaklarimizin yardimiyla agzini kapatiyoruz ki, üstümüze, cantamiza, sinifta yerlere dökülmesinn :)



Hiç yorum yok: