5 Şubat 2008 Salı

Inanilir gibi degil mi yoksa bana mi öyle geliyor?! Agaclar filizlendi buralarda, dallar ciceklendi :)) Inanmazsaniz, bakin a$agidaki fotografi bugün kurs dönü$ü cektim :)




$imdi yine ilginc bir $ey anlatacagim, tam ev dönüs yolunu bitirdim son i$iklari gecip bizim sokaga girecegim, sol taraftaki caddenin i$iklarindan benim oldugum tarafa dogru bir güvercin geciyor, hahahah! ayy hala gülüyorum hatirladikca :)

E be güzelim ezileceksin, ne zorun var, ucsana diyorum icimden, bir-iki saniye sonra fotograflamak geldi aklima. Yalniz fotografin icinde güvercini aramak zorunda kalacaginiz icin üzgünüm...

Eger daha fazla yaklasmaya ve daha iyi bir fotograf cikarmaya cali$saydim ya ku$ karsiya gecmi$ olacakti ve ben gec kalacaktim, ya da beni farkedip havalanacakti ve size bu ani gösteremeyecektim... Ben de bulundugum noktadan cektim fotografi, hahahah $una baksaniza... Bir de nasil agirdan geciyordu nazli nazli :)))



Ben simdi yürüyüse cikiyorum, dönünce de tibet egzersizlerimi yapacagim, sonra da güzel bir banyo.

Dünden patlican kebabimiz var oh ne guzel... Bu tip yemekler bir gün dinlenince daha lezzetli oluyor.
$imdilik ho$cakalin anacim!

Hiç yorum yok: