6 Ocak 2008 Pazar

Nasil Yapmali :)



Z.'cim dünkü yazima bir yorum birakmis, ''$u anda hem sigara icmemeyi hem de kilo almamayi dü$ünemeyiz. Önce sigara konusunu ba$aralim, sonra kilo aldiysak kilo konusuyla ilgileniriz'' diyor, hakli :))


Benim icin sigaraya tekrar ba$lama tehlikesi ortadan kalkmi$ durumda. Zaten $urada 4 sene oncesine kadar sigara icen bir insan olmadigimdan dolayi, kendimi cok cabuk eski kimligime dönü$türdüm. Hic icmemi$im gibi hissediyorum.
Bu yüzden de cabucak kilo kontrolüne el attim. 2-3 kilo vermek 5-6 kilo vermekten daha kolay cünkü :)))
Benim gibi dü$ünmeyenler icin de $unu öneriyorum, 'bir gün tekrar ba$lamak' diye bir $ey yok!!! demek lazim. Yani bu ihtimali hic bir zaman ihtimal olarak tutmamak lazim. Bence gerisi kolay.

Evet, hala bazen dü$ündükce cildiracak gibi oluyorum. Yemeklerden sonra hic mi?! Kahve ya da ba$ka $eyler icerken yaninda hic mi?!

Peki ya yazin, denizden cikip kumsala uzandigimda hic mi?!!

Arkada$larimla bulu$tugumda ili lafin belini kirarken hic mi?!!


evet hic!!!


sigara icenlerin ba$ina gelecegi söylenen hastaliklari ve kötülükleri bilerek, anlik keyifler icin hayatimi mahvetmeyecegim. Varsin hep eksik olsun bir $eyler... Önemli degil. Ben spor yapmaya, saglikli beslenmeye devam edecegim.


Ya$amayi cok seviyorum cünkü... Ve varolu$ sebebim, görevlerimi tamamlamak icin daha zamana ihtiyacim var ;)

Hiç yorum yok: