7 Ocak 2008 Pazartesi

14 Aralik'ta ba$layan ve 23 gün süren tatilimiz dün itibariyle noktalandi :(
Ohaaa gözünüz doysun dediginizi duyar gibiyim ama tatil kac gün olursa olsun yetmiyormu$ bunu anladik -:)

Bayramdi, yilba$iydi, türkiyeye gittik döndük derken zaman su gibi gecti, güzel zamanlar hizli gecer zaten :(

Bugün yeniden i$ ve kurs günü.

Facebook'da arkada$lar status bölümüne kar ile ilgili $eyler yaziyorlar boyuna, aaa kiskaniyorum ama! Daha burada bir damla kar görmedik yahu. Yagmurdan da gecilmiyor. Ne cok severim yagmuru bilen bilir, ama burada o kadar cok yagiyor ki, yagiyor diye sevinmeye firsat kalmiyor.
Hava da bugün 2 derece. Eksilerde degil yani :) Ve yine yagiyor.

Sabah spor icin kalkamadik ya! :(
Gece yine saati 3'leyince, böyle oldu. Tatil günlerinden kalma ali$kanliklari degi$tirmek de bir kac i$ gününe mal olabiliyor, bilirimmm :)

Ben kurs dönü$ü mizikcilik yapip biraz kosmayi dü$ünüyorum. Mizikcilik diyorum cünkü sabah miziran da bendim kalkmamak icin. Yani benim yüzümden ko$amadik!
Ama mazeretim var, sigarayi biraktim, yememem lazim, kilo almamam lazim di mi amaa :)))

Yagmur dursun kar yagsin, yagmur dursun kar yagsin! Derdime bak :))

Hiç yorum yok: