6 Ocak 2008 Pazar

Hayata Dönü$ Günüm Desem Yeridir :)

1 Ocak itibariyle biraktigim sigaranin benden intikam alma cabalari, bi tarafinda patlamasiyla sonuclaniyor, yenik dü$mek üzere, hatta dü$tü bile :)

Ilk iki gün mutsuzum diye agladim, agladikca yedim, yedikce agladim!!!
Tam sigara benim icin 'ihtiyac' ya da 'can cekmesi' durumundan siyrilmi$ti ki, bu sefer de 3 günde hobaleyy diye aldigim kilolari nasil verecegimin derdine dü$tüm. Dün geceki aglama seansimin bahanesi de buydu, elimi attigim yerde avucum doluyor ve bu i$e fena halde canim SIKILIYORDU. Öyle ya, almanin ne kolay, 100 gram bile vermenin ne zor i$ oldugunu benden iyi kimse bilemezdi ;)

Gerci 'aldigim kilolar' dedigim kilolarin yarisi Istanbul günlerimizden yadigar. Ööyle bir yedik, ööyyle bir yedik ki, orada gecirdigimiz ilk haftanin sonunda ben 2 kilo almistim bile, bunun üzerine dönerken tartiya cikmadim bile.

Hamburg'a geldikten sonra 1-2 gün dinlenelim derken araya yeni yil gecesi ve pestil gibi gecen 1 Ocak girdi, sigarayi biraktim derken de uzuuun bir zaman spora ara vermi$ olduk.
Hemen bu i$e el koymaya karar verdik tabi!

Bugün yeniden ba$ladim saglikli ya$am cali$malarima.
Ilk 3 gün yedigim kadar ivir zivir yemedim mesela, daha cok sivi $eylerle zaman geciriyorum. Sigara icmemenin getirdigi bo$luk duygusu yavas yavas yok olmaya ba$ladi.
Sporumuzu da yaptik bugün. Sokaga cikip ko$maya ba$ladigim anda, 5 gündür sigara icmiyor olmanin sebep oldugu yeniligi hemen farkettim. Bunu ifade edebilmem cok kolay olmaz. Acayip degi$ik bir duyguydu, sanki ayaklarim yere basmiyor gibi, daha hizli, daha hizli ko$abilirim gibi :)

Dün ak$amki '$i$manliyoruuumm, ühühühüüü!!!!' feryatlarimdan sonra, bugün kendimi iyi hissettim. Feryat figan etmek yerine, ertesi gün, durumu degi$tirmek icin bir$eyler yapmaya ba$lamanin, ne kadar iyi hissettirdigini farkettim :)

Eve dijital bir tarti aldik, her $ey kontrol altinda ;)

Dün ak$am oturdugumuz yerin civarinda yeni bir yerler ke$fedelim diye ciktigimiz turda bir de shiatsu masaj yapan bir yer bulduk, oohh, deneyelim bakalim :)

Bir de puzzle yapmaya ba$liyorum, icinde kedi olmayan bir evde ya$iyor olmanin bu avantajini kullanmam lazim :))

1 yorum:

zeynep dedi ki...

Valla benim de ağzım durmuyor. Yiyor, içiyorum... Ama şimdi kiloları düşünme sırası değil. Şimdi cephede savaş zamanı. Ne kadar güçlü olursak rakibi o kadar kolay yeneriz. Şimdi bir de kiloyu düşünürsek vay halimize. Onu yeme bunu içme daha neler... Önce şu sigara olayını başaralım sonra yemek olayını düzene sokarız. Hepsi bir arada olmaz bence.