19 Kasım 2007 Pazartesi

Nerede Caktim Mevzuyu?

Istanbul'dan Hamburg'a gelmek üzere valizlerimi toplarken ilk krizlerim ba$ladi. Ne cok '$ey'im varmi$!!!

Alti üstü ailesiyle oturan, ve bir odayi karde$cagiziyla payla$an biriydim. Bu kadar esyayi (ev esyasi da degil yani, ki$isel e$yalar!) o odanin icinde nerede saklami$im onca zamandir. Kaldi ki benim e$yalarimin haricinde M.'nin e$yalarina da mekan sahipligi yapan bir odanin icinde :)

Neredeyse ilkokuldan bu yana sakladigim bazi kagitlar, resimler, kutular dolusu anilar, mektuplar, kartpostallar, fotograflar, sayamayacagim kadar cok kremler, yaglar (vucudun her bir yeri icin ayri!), makyaj malzemeleri, tokalar, takilar(bir cekmece dolusu),kiyafetler konusuna hic girmesem daha iyi ama senelerdir tekstil firmalarinda cali$maktan oldukca ce$itli bir gardrop olu$turmu$um kendime.
Bu konuyla ilgili ilk yazimda bahsettigim gibi, bir cogunu o toparlanma sirasinda ke$fettim: 'aa $unum da varmi$, aa bunum da varmi$' diye diye, ayira ayira, ata ata, sece sece zor toparlandim.

Toparlandim diyorum da daha valizi yerle$tirmeye ba$lamadan öncesinden söz ediyorum :)

Valiz yerle$tirmek tam bir kabustu... Hepi topu 20-30 kilo agirlik hakkim vardi ve sadece kremlerimi ve takilarimi koysam 30 kilo ederdi zaten.

Ba$ladim ayiklamaya... Takilar, ooff takilar... Ne coktu ve iclerinde ne cok kirilmi$, zinciri kopmu$, ta$i dü$mü$, bozulmus olan vardi. Bozuk olanlarin hepsini attim. Iclerinden en sevdiklerimi ayirdim.

Yüz bakimim icin yuz temizleyici, tonik, arindirici maske, nem maskesi, kil maskesi, peeling kremi, nem kremi, göz kremi aldim ( Ne yapayim bunlari iteleyemem, simdi ilgileneyim ki yillar sonra yüzüm de bana gülsün)
Vucut icin bir tek nemlendirici krem aldim, kiyip da atamadigim tarihi gecmi$leri cöp kutusuna salladim, yuzlerce ojenin icinden 5 cesit kirmizi, birkac tane de acik renk sectim. Keza makyaj malzemelerimin de bir seneden daha uzun gecmi$i olanlarini cope salladim. En eskisinin bir senelik mazisi olan ama sayisinin coklugu nedeniyle onumuzdeki bir sene icinde bir coguna sira gelemeyecek olanlarini da payla$tim :)
Kiyafetlerimin icinden de ayiklama yaptim. Kombinleyebilecegim $ekilde, problem olmayacak tarzda ve renklerde olanlarini sectim.

Ayakkabilarim icinden bir terlik, bir ki$lik topuklu bot, bir de ki$lik duz bir ayakkabi sectim, kalanlarini daha sonraki bir istanbul ziyaretimde -gerekirse-almak üzere evde biraktim.

Aslinda bir dahaki uzun süreli Istanbul sürecimde, zaman ayirip kalan esyalarimi da elemek, ayiklamak planini yapiyorum $u anda icimden :)

Ay bunalttim mi acaba? Tamam $imdi yava$tan esas konuya giriyorum. Ben burada, cok sevdigim kücük evimde (cocuklugumun dizisi geldi aklima) daha az e$yayla nasil daha cok mutlu oluyorum, cözümlerim neler ve nasil ya$iyorum...

Az sonra...
:)

Hiç yorum yok: