23 Eylül 2007 Pazar

Berlin'de Son Gün

Bugün Berlin'de son günümüz. Ögleyin evden cikip H.'yi görmeye gittik. Onu da alip Tegeler See'ye (göl) gittik. Gölde bir sandal kiraladik ve turladik. Ilk defa sandala bindim ve kürek cektim. Kolay gibi görünüyor ama zor :) Bakalim yarin kürek kemiklerimin hali nasil olacak :p

Ilginc bir detay daha, bugün hayatimda ilk kez balkabakli dondurma yedim. Ama ilk defa yemis olmam haricinde bir özelligi olmayacak, cünkü hic begenmedim :)

Birazdan karnimizi doyurup dünden yarim kalan islere girisecegiz, atilacak $eyler hala bitmedi ve hala toparlanmasi gereken ufak tefek daginikliklar var.

Bu gece yola cikacagimiz icin valizlerimizi hazirlamamiz ve buradan Hamburg'a götürecegimiz esyalari da toparlamamiz gerekiyor.

Hava bugün tam bir yaz günü gibi. 23 derece :) Internetten baktim, su anda Istanbul'dan daha sicak hava.
T-shirtle dolastim geldim geleli ilk defa, cok güzeldi. istanbul'dan buraya gelirken, o sicaklardan kurtuldugum icin ve de serin bir yere geldigim icin seviniyordum ama buralarin sogugu da 'bir parca güne$ olsaydi bari' dedirtti bana :)

Güzel bir pazar günü, gece asi (almanya saati ile) 23'de trenimiz hareket ediyor, saat 01:30 gibi Hamburg'daki evimize varmis olacagiz.
$imdiden yarin sabahi ve uzuuun uzuuun spor yapmayi iple cekiyorum :)

Hiç yorum yok: