24 Eylül 2007 Pazartesi

Bu Sabah Güne$ Var Hamburg'da :)

Spor yaptim hihohoho! :)
Hamburg'a uyandim bu sabah, ne güzel... Evimi cok ozlemi$im.

Bugün Hamburg'da tüm günümün bo$ gececegi son gün. Yarin ögleden sonra kursum ba$liyor.

Artik günlerimi iyi programlamam gerek. Sabah spor, spor dönü$ü du$, eve ceki düzen, aksam icin yemek programi yapmam gerek. Kurstan dönerken de evde eksik varsa ali$veris yapip eve varinca yemek hazirlamaya giri$ebilirim (en sevdigim $eylerden biri).

Haftanin bir gününde (kurs öncesi ya da aksam saatleri)camasir yikama, ve haftanin bir gününde yine kurstan önce evde genel temizlik ve toparlama. (ucunu biraktigimiz zaman tahmin edilemeyecek kadar kisa sürede tahmin edilemeyecek kadar dagiliyor ortalik :)

Tütsülerimiz, mumlarimiz bitti. Cifter cifter yakinca tütsüleri böyle oluyor, kocam bana ''streo yayin yapiyosun yine :)'' diyor, hihihih :) Cikip alayim bari.

Persembe günü Istanbul'a gitmek üzere yola cikiyoruz, feci heyacan basti beni :)
Ayni zamanda persembeye kadar iki kat fazla spor yapmam lazim cünkü annem yemek listesini 1 hafta önceden belirledi. Patlican salatasi, barbunya pilaki, pilav, zeytinyagli yaprak sarma, gerisini yazmayayim cok oldum di mi? :)
kuru fasulye istemem demistim ama annem onu da yapar mi acaba? :p
sabah kahvaltilarinda da börek olacakmis :)

ya$asin yemek yemeeeek! :)

Hiç yorum yok: