2 Kasım 2008 Pazar


Güzel bir pazar günü her zamanki gibi... Kızarmış ekmekler, fıstık ezmesi ve koyu kahveler... İnternet gazeteleri, karikatürler, uçuşan sarı yapraklar ve müzik...
Heroes bölümleri mi izlemeye mi oturmalı yoksa film mi ? Tavla mı oynamalı, çin daması mı? Ayırılmış 'giyilmeyecek kıyafetler' yürüyüşe çıkılıp eski kıyafet konteynerlerine mı bırakılmalı, üşenip 'haftaya!' deyip göle doğru mu uzamalı?
Buldum! Ne yapmalı ne yapmalı diye diye akşamı etmeli... Daha güzeli olabilir mi?!

:)

8 yorum:

Sanem dedi ki...

:) yok hakkaten.

Gonca Duyan dedi ki...

Hayvanlar çok başka!
Bir an için tüm kokuları,tatları hissettim.Ekmek,fıstık ezmesi,kahve..paylaşmak istedim hepsini seninle.onu bunu düşünüp hiçbir şey yapmamak da dahil:)

Zamandan Sızan dedi ki...

buralarda da hava doyumsuzdu Demet hani büyüklerin dediği pastırma yazından bir gün yaşadık...ben de ne yapmalı derken uzun uzun, pineklemedim evde attım hemen ben de dışarı kendimi çok özleyeceğimi bildiğimden bu yazdan kalan sarı sonbaharı yenilmedim tembelliğe

Demet dedi ki...

oh ohh ne güzel, hepimize iyi pazarlar basladigi gibi güzel bitsin, 'kasim'li yeni hafta hos gelsin :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))))
haklısın hafta sonlarına iş güçle insan kıyamıyor..
ama bazende gerkelii işte :))
sevgiler istanbuldan canım.
NuNu

ayçobanı dedi ki...

Biz de ne yapsask ne yapsak derkeeen kendimizi Ankara'da buldukkk :P Yok saka, planlamistik ama güzel günesli bir Hessen pazarında uçmak keyif vericiydi :)) Ankara'dan sevgiler...

Not: Simitler yendi, kulaklar çinlatildi :))

Demet dedi ki...

Ahh Ayca ne güzeeel, icim cizladi ama sevgiyle, senin yerine kendimi koydum. Türkiyeye dogru ucmaya baslayan o ucagin icinde hissettim kendimi, sarilmalara, öpücüklere, sevdiklere simit ve caya her saniye biraz daha yaklasmayi tekrar yasadim :))
Ben de oralara yolluyorum sevgilerimi, sana ve tüm ailene...

Demet dedi ki...

Nunu Istanbul'a ve sana da kocaman sevgiler :)