31 Ağustos 2008 Pazar

İstanbul'da Sıcak Sonbahar :)

Terlemeyi unutmuşum bir süredir. Daha doğrusu durduk yerde terlemeyi, yapış yapışlık hissini. Havaalanından çıkar çıkmaz burnumun direklerini sızlatan sigara dumanı kokusunu. Egzost dumanlarını, araba sayısının fazlalığını :) Ama alışmak uzun sürmüyor neyse ki, on onbeş dakika :)

2 saatlik rötarla kalktı uçagımız bagajında bir tabutla. Uçagın kalkmasını, yakınını kaybetmiş bir genç adamın gözyaşları ve inlemeleri eşliğinde beklemek zordu. Bizi neş'e içinde tatile ve sevdiklerimize kavuşturacak uçak birilerini sevdiginden ebediyen ayıracak bir yolculuğa çıkarıyordu. Hayatın garip cilveleri...

Gecikmeli girdiğimiz evimizde simit ve çay sefası yaptık saatin kaç olduğuna aldırmadan. Simitlerin arasına peynir koymadığımı farkeden cin babama planladığımdan biraz erken olsa da laktoz intoleransı durumundan bahsetmek zorunda kaldım, et de yemediğim için biraz hazırlıklı olmak istemiştim ebeveynsel serzenişlerine :) Neyse o da atlatıldı :)))

İstanbul harika hava da güzel, keyfim de çok yerinde :)

8 yorum:

Haydins dedi ki...

O serzenisleri atlattin sanma bence hic bitmez..Ben Turkiye'ye her gidisimde babam kilo mu verdin diyor..Ona kalsa yok olmam lazim simdiye kadar ;)

Zamandan Sızan dedi ki...

Hoşgeldin yurdum topraklarına :)

nilly dedi ki...

Hadi bakalim, keyiflerin ayari bozulmasin, yanida eglence, dinlence, kahkahada katilsin.

B5 dedi ki...

Orada da yazabilmen ne iyi. Keyfin hep yerinde olsun : )

Gonca Duyan dedi ki...

Hoşgeldin Demet:)Bol gez bol eğlen,dönerken kitaplarını almayı da unutma!Paul Auster'ın kitabı yetişmediyse ben sana yollarım:)

Demet dedi ki...

Dünyanın en tatlı blog arkadaşları benim arkadaşlarımmm! :)

funda dedi ki...

Yukarda yorum yazabiliceğim biyer bulamadım . ama buralarda olmana sevindiğimi söylemem lazım. Tatilin kötüsü olmaz tabi ama seninki en güzellerinden olsun :)

un4tunately dedi ki...

hımmm tatil keyifle devam ediyordur umarım.. özletme kendini ;)