17 Ağustos 2008 Pazar

Cumartesi günü yine bit pazarına gittik, geçen hafta gittiğimiz saçma pazardan hiçbir şey anlamamıştım cünkü. Belki de saçlarıma mor bandana takip gittiğimdendir, hep mor şeylere gitti elim. Fakat çok cici bir alman kızdan, 2 tane ispanyol paça pantolon aldım ki, bu günlerde, bayram öncesi kırmızı rugan ayakkabılarını yastığının yanına koyup da yatan kızın ruh halindeyim.

Nedense ara sıra 'bazı' aksesuar, renk ya da modellere kafayı takıyorum. Ve genelde 'moda' oldukları zaman kafama takmadığım için, aradığımı bulmam çok güç olabiliyor. Böyle durumlarda zamanları ve mekanları aşmış bit pazarları imdada yetişiyor. Türkiye'ye dönersem en çok özleyeceğim şeylerden biri olacak bit pazarları...


*

Orhan Pamuk'un yeni romanı yoldaymış bu da çok güzel bir haber! :)


*

Kuğular öyle büyüdüler ki artık bireysel takılmaya bile başladılar. Geçen gün bir tanesini tek başına kanalda salınırken gördüm, yavrulardan biri olduğunu nerden biliyorsun diye sormayın, biliyorum işte :)
Daha önceki günlerde havalar iyi değildi düzelmesini beklemiştim sonra da hep fotoğraf makinesini yanıma almayı unuttum. Hala şansım var mı bilmiyorum ama önümüzdeki hafta 'kuğu yavruları nasıl büyür' serisini tamamlamayı düşünüyorum.


*

Karın egzersizleri içinde mekik çekmenin ne mucize sonuçları olduğunu şuracığa not düşeyim de, olur da güvenemeyip ya da duruma umutsuz bakıp araştırma yapan ve yazdığımı bulan olursa bir işine yarasın diye ;)

8 yorum:

nilly dedi ki...

Senin ruh halin iyiymis. Benim ruh halimde, yalin halimde ve hatta -e ve -de halimde, son 3-5 gundur sicak havalarin etkisiyle bunalmis durumda :)

Tekir dedi ki...

demeter, biliyor musun bu aralar ben de ispanyol paça pantolona taktım kafayı. Ancak aramalarım bir sonuç vermedi, buralarda yok! :( aynı zamanlarda aynı şeyleri aramamız ne hoş değil mi? :)

funda dedi ki...

şu mekik işinde biraz daha ayrıntı rica etsem . mesela ne kadarla başlamalı ne kadar zamanda işe yaradığını görebilirim merak ettim.

Demet dedi ki...

Nilly Türkiye de yaniyormus sicaktan ve nemden. Agustosun yarisi gecti havalar serinler derken sicak asil simdi vurmus oralari. Hosnutsuz olduguna göre sizin oralar da cok sicak... Ben Almanya'ya geldigimden beri 'cok sicak' kavramiyla tanisamadim ve gariptir, Istanbul'da yillarca yasadigim o 'cok sicak' kavramini da oldukca unuttum... Ama biliyorum hemencik yeniden alisiliveriyor :)

Kedikom amanin, haftaya tekrar bakayim bulursam sana da alirim ;)

Funda baska bir yazida daha fazla detay vereyim o zaman, elime klavyeyi aldim mi uzayip gidiyor da bu yorum penceresine yazik olmasin :)

Tekir dedi ki...

heyyy yaşasın! eğer bulursan hemencik al:) bedenim hala 42 :( galiba senin şu mekik işine benim de bulaşmam gerekiyor...

Demet dedi ki...

tamamdir sekerim, haftaya bakacagim mutlaka! :)

mekik cekme isini de feci tavsiye ediyorum, test edip onayladim :)

B5 dedi ki...

Mekik maalesef en etkililerden :( Haklisin.

Hangi bit pazarini begendim, bilmiyorum. Belki bana ögretirsin. Hamburg'da bir sey bulamamistim ilk yillar sonra biraktim. Kahve fincan koleksiyonumuz var bizim de :) Berlin'deki epey iyiydi o acidan!

Demet dedi ki...

b5, benim begendigim Feldstraße U-Bahn duraginin karsisinda olan. Kiyas yapmama yetecek kadar bit pazari gezmedim o yüzden en iyisi diyemem tabi ki ama gecen hafta gittigime nazaran cok daha büyük ve güzeldi.
Berlin'dekiler de görülmeli haklisin! :)