11 Haziran 2008 Çarşamba

eksik birsey mi var?.. :)

Bir önceki yazimda eklemeyi unuttugum bir sey var, eklemezsem olmaz. Ilk dört madde zararsiz :)
Yani böyle yapanlarla bir derdim yok, sadece bir tespitler demetiydi benimki... Sadece ben öyle yapmiyorum o kadar.

Tabi ki benim de link listeme eklememis oldugum ama reader'ima ekledigim ve severek takip ettigim bloglar var, ama mutlaka söylemek istedigim bir söz oldugunda yorum birakip 'ben geldim' diyorum.

Iste bu kadar, simdi bitti söyleyeceklerim.

***

Gecen hafta havanin 30 derecelerde dolanmasini firsat bilip bazi serin havalik ya da kislik seyleri kaldirip kiler'e indirmistim. Esim de benimle 'burasi almanya, belli olmaz, haftaya 10 dereceye düser görürsün' diye dalga gecmisti. Inanmamistim!
ooffff tanrimmm! sanki Kasim ayina geri döndük! Bu bir kabus olmali....

Günesimi geri istiyoruuumm!

Hiç yorum yok: