18 Mayıs 2008 Pazar


Pardon sizi birine benzettim geçmiş yıllardan
Yemin ederim azcık içtim, bu halim doğuştan
Şampiyonum sanırken diskalifiye olduğumdan
İşte sevgili bayan, tüm gevezeliğim bundan

Bir kız tanırdım eskiden,"hayat berbat" derdi
Loş kalbinde hayal kırıklıkları biriktirirdi
Her filmden, kitaptan bir rol seçerdi
Beğensin diye gelirse ölüm, makyajsız gezmezdi

Tanırsınız benim gibilerini boş sokaklardan
Çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan
Ama dün akşam dedim ki kendi kendime
Düşünme!

Kim anlamış ki sen anlayasın böyle?
Bir şey söyledi ki bence de doğru, bir bar filozofu
"Çok kadın hiç kadındır oğlum, yalnızlıktır sonu"
Kadehte yansımama baktım, ayaklı bir kanıttım

Kadın dergileri testlerinde her soruya yanıttım
Öyle güzelsiniz ki, galiba korkmaya başlamalı
Sizin kadar güzel olmak hemen yasaklanmalı
Durun, tahmin edeyim, balıksınız değil mi?
Çok yalnızım, n'olur size gidelim mi?


Teoman...
Liseyi bitirdigim yildi sanirim Ne Ekmek Ne de Su ve Papatya sarkilarinin oldugu Teoman albümüyle girdi hayatima, üniversitede 'O', 'Onyedi'... Ama yalniz degildim bizim kizlar vardi o zaman. Ve sonralari okul bitti, hayat basladi. 'Gönülcelen' ve digerleri...
Biz 4 kizdik sinifta, 4 kanka. Teoman konseri bulduk mu kacirmazdik. Teoman nereye, biz oraya hic affetmezdik...
Hani su yukariya sözlerini koydugum Zampara'nin Ölümü sarkisi var ya, o cümleyi söyledigi anda F., S. ben ve Z. bir agizdan waaaaooovvvvv diye ciglik basardik cünkü bizler baliktik Z. yengec ama o da bizden sayilir caniiim :))

Fonda Teoman varsa baska hicbir seye konsantre olamam ki ben... Bir de sarki sözleri vardir onun, her birinin bir hikayesi vardir. Basi ve sonu... Oturup öykü ya da roman yazilabilir her biri icin. Ve hatta her birinden bir film konusu cikar.


Bunalim olayim, mutlu olayim, denize bakayim, yatakta yatayim, evde olayim, hüzünlü ya da kizgin olayim farketmez. Teoman hepsine ilac ve eslik olur...

fotograf Teoman'in resmi internet sitesinden alinmistir: http://www.teoman.com.tr/

2 yorum:

Haydins dedi ki...

Bende liseden itibaren Teoman'inin siki bir takipcisiyim..17 sarkisi ciktiginda ben de 17 yasindaydim ve bana yazildigini iddia ederdim..Bir konserinde en on sirada goz temasimiz olmustu da..Hey gidi gunler heyyy..Ne heyecan :)
Ben bu aralar en cok renkli ruyalar oteline taktim.Yeni albumunde birlikte soyledikleri kizla daha da basarili .
Sevgiler..
Ortak bir zevkimiz olmasina sevindim..

Demet dedi ki...

Hele de bu ortak zevk Teoman ise ;)