4 Mart 2008 Salı

Puff saatlerdir sayfama sayac eklemeye cali$iyordum. Onun icin sesim cikmiyor...

Facebook'daki en guzel kazanimlarimdan biri olan liseden arkada$im N. eski bir blogger olarak bana yardimci olmaya cali$ti ama yine de sayfanin icinde kaybolup debelendigim gercegini degi$tirmedi bu.

Ama ne kurtulmu$ ki elimden, saatlerime kan dograsa da sonunda ba$ardim. :)

Bir de cicek bocek fotograflari slaydi koydum en cicisinden, oohh :)

Sabah ekledigim Marilyn videosu umarim, guzel enerjiler vermi$tir. Bana verdi de...

Bugunku bisiklet antrenmanimda bir adim daha ileri gittim. Yine arkamdan destek verilmeden bisikleti harekete geciremedim ama en azindan donu$leri hasbel kader becerebildim. Bir defasinda (futbol sahasi ya) sahanin en uc kosesinden donerken kiyidaki toprak yiginina cakildim, bir kere de kar$i kalenin onundeki su birikintisinin icine... Ama olsun, trafige cikacagim, dogaya kari$ip e$imle bisiklet turlari yapacagim gunlerin hayalini kuruyorum $imdiden.

Biraz kitap kari$tirayim ve uykunun kollarina atayim kendimi...


Kris Chau. (bakin mutlaka)

Hiç yorum yok: