5 Mart 2008 Çarşamba

Güne güne$i selamlayarak ba$liyorum.
Sahip olduklarim icin (hayatta olan sevdiklerim icin, nefes alabildigim icin, yemek yiyebildigim, su icebildigim icin, yuruyup ko$abildigim icin, bisiklete binebildigim icin, her sey ama her sey icin) sukrediyorum. Dogayi, evreni, ya$amayi, insanlari, hayvanlari herkesi ve her $eyi seviyorum... Kendimi sevdigim icin kendimden ba$ka herseyi ve herkesi sevebiliyorum.

Asik suratli degilim, gulumsuyorum... Deli mi bu kiz diyenler varsa umurumda degil. Sokakta yururken agac dalinda bir sincap, ya da bir kenarda karga gordugumde gulumseyip, 'canimm' diyorum ona. Eger otuyorsa durup dinliyorum, tadini cikariyorum, kursa gec kaliyor olmayi hic du$unmuyorum.
Kimseyi kirmamaya, uzmemeye cali$iyorum. Hatirliyorum ve bunu gostererek mutlu ediyorum.


Her saniyemin tadina variyorum artik... Ke$ke herkes bunu yapabilse...
Ke$ke bunun ne harika bir $ey oldugunu deneyip gorse ;-)

Hiç yorum yok: