24 Mart 2008 Pazartesi

Paskalya tatilinin son günü bugün....

Daha önce bahsettigim ve gaz sancisi mi yoksa baska bir problem mi oldugunu bir türlü anlayamadigim sIkIntIlI durumu dün geceden bu sabaha yayilan bir sürecte tekrar yasadim. Saatleeer ve saatler süren sancilar ve kasilmalar insanin canina okuyor tabi. Ertesi gün (hani böyle derler ya-hic yemedim ama:) dayak yemis gibi hissediyorum kendimi. Sabaha karsi sizmisim ve bir iki saat uyuyabilmisim.

Uyandigimda hala ufak ufak devam ettigini farkedince kendime bir yogi cayi hazirladim. Yogi cayi Istanbul'da yasarken sevgili patronumun beni alistirdigi, Isvec'e her gidisinde kutu kutu getirip beni de bagimlisi yaptigi cay. Burada cikip marketten istedigim cesidini satin alabilmeye bayiliyorum. Tarcinli, zencefilli olanindan iciyorum ve simdiden cok iyi geldi. Su an itibariyle hic bir sancim kalmadigimi müjdeliyorum, oh sükürler olsun. Acaba gece icseydim de hemencik gecirir miydi?

Sagolasin Yogi Cayim! :)

14 Nisan icin doktorda randevumuz vardi zaten, gecen hafta almistik. Genellikle ayda bir gibi bir döngüyle tekrarlayan bu durumu tekrar yasamadan önce doktora gidecegim icin seviniyorum. Bakalim ne cikacak altindan. Eger tüm bunlari gaz sancisi yapiyorsa (ki dün aksam bulgur pilavi yemistim, etkisi var mi emin degilim ama) seni gidi seniii! diyecegim o gazlara ve gazsiz bir yasam sürmeye calisacagim bundan sonra :)

Bugün haliyle kiliseye de gidemiyoruz. Hâlbuki dünden arastirmistik, sehir merkezinde bir kilisede konser vardi saat 10'da baslayacakti, ona gidecektik... Neyse saglik olsun! :)

Simdi de Nilly 'nin sobelediklerinden biriyim: Konu; alfabedeki harflerin aklima getirdikleri... Aklima gelenleri aceleyle atlamamak icin üzerinde azicik düsüneyim ben :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Demet ciğim...İhmal etme sakın...Hamile olmayasın :)

Demet dedi ki...

Sagol Handecim, yok yok, daha annelige sira gelmedi :)