8 Şubat 2008 Cuma


Ya$asin bugün cuma :) ,,,

demeye kalmadan gün bitti bile... Kursta yine, biten konunun tekrari yapildi, bunalima girecektim SIKINTIDAN :) Yeni kitaba gecemedik gitti, neyse pazartesi ba$liyoruz.

Bugün harika bir kapuska pi$irdim, biraz da zeytinyagli pirasamiz vardi. Sebze sebze takilacaktik ne güzel; dolaba bir baktim ki, mantarlari bugün de pisirmezsem yarina cöp olacaklar :(

Hemen mantarli, soya filizli, bademli makarna $eettirdim ve kapuskaya niyet makarnaya kismet bir ak$am yemegimiz oldu böylece...

Günün ipucusu: Meyva sularini marketten aldiginiz haliyle icmek yerine, yari yariya suyla ya da sodayla kari$tirin. Hem daha farkli bir icecek elde edilmi$ oluyor, hem ve en önemlisi, bu yolla daha az kalori aliyoruz ;)

Bu gece di$arlarda olacagiz efenim, bu kuzucuk ve ben sizlere $imdiden güzeeel bir hafta sonu diliyoruz ;-)

Hiç yorum yok: