23 Şubat 2008 Cumartesi


$u anda evde olmanin huzurunun yerine koyacak hic bir $ey gelmiyor aklima, adim bile atmak istemiyorum di$ariya...

bir tek...
$imdi...

Ö.'nün Moda'daki evinin kocaman balkonunda olmak vardi :)

gecen istanbula geli$imizde sohbetine gitmi$tik, en üst katinda oturdugu apartmanin merdivenlerinden cikarken, bir dairenin kapi zilinde kimin ismi yaziyordu biliyor musunuz?

Mina Urgan...

ve digerinde kimin ismi yaziyordu biliyor musunuz?

Ahmet Kutsi Tecer


Sonra Ö.nün evine girdik... cepheden denize bakan bir salon, denize bakan camdan kapilar yere kadar ve sürgülü... citir citir yanan bir $öminenin yani ba$indan gözümün alabildigi yere kadar deniz... manzaraya bakarken, o zillerin üzerinde yazan isimleri düsündüm ve ürperdim... bunu hatirladim $imdi.


istanbul fotograflarina bakip bakip fena oluyorum sabah beri, gözümden ya$ da süzülmüyor degil hani.

ben buralara iyi ki gelmi$im diyorum her seferinde, büyüdüm, ögrendim, farkina vardim... yoksa cok eksik kalacakmi$im...


bekle bizi istanbul :)





Önemli not: Bu fotograf Handan Demiralp'in blogu Tirmik Izi'nden alinmi$tir, güzel bir hafta sonu icin size önerim bu blogu bir ucundan tutup okumaya ba$lamanizdir, sonra zaten birakamayacaksiniz :)

Hiç yorum yok: