17 Şubat 2008 Pazar


ha$a de ulan!!
cuma ak$ami Will Smith'in yeni filmi I'm Legend'i izledik,
bir site var, indirmeye bile gerek olmadan online sinema izleyebiliyoruz, yerli yabanci her$ey... :)
görüntü kalitesi her zaman iyi omayabiliyor, ya da tam ekran izlenemeyebiliyor ama yine de istedigim filmi eski yeni olmasi önemli olmaksizin bulup izlemek hosuma gidiyor.
burada isim vermeyeyim, belki bir mahsuru vardir.

Neyse alt yazili izliyoruz filmi; bir kadin Will Smith'e
''bunu bana tanri fisildadi'' diyor.

Will Smith de ona, ''bilmemne kadar insan öldü, $öyle oldu, böyle oldu, tanri diye bir $ey yok tamam mi?!! tanri yok!! yoook!!!'' diye cevap veriyor.

Film alt yazili ya, tam da 'tanri yok' diye bagirdigi sahnede, alt yazida bir parantez aciliyor ve icinde cevirenin notu yaziyor: ''ha$a de ulan!''

koptuk, yarildik, bittik o anda... film filan ne gezer daha :))

1 yorum:

nilly dedi ki...

hahaaaa :) Bende seyretmek istiyorum onu. Hangi siteden izlediginizi mail atsana bana. Benim takip ettigim sitede goremedim henuz.