17 Şubat 2008 Pazar


biraz geriye dönelim mi? :)

zira son bir haftadir bir garip orhan veli'yim, ne yaptigimi ne yedigimi, ne dedigimi bilmeden... hani derler ya; yuvarlanip gidiyorum... :)
bloga da pek bir $ey yazmiyorum, defterlerime de pek bir $ey yazmiyorum, pek bir $ey okumuyorum, dünyada sadece ben varmi$im, ba$ka da yapilacak ne bir i$ ne de bir görev varmi$ gibi, aman ne bileyim anlatamadim :)

bununla beraber, kötü mü geciyor günlerim?? : asla! :)) ve de kat'a! -:)) bu böyle mi yaziliyordu? :p

kurstan gelip, biraz email okuma ve facebook'a takilma yapiyorum o kadar, bunun di$inda bütün günüm anlayamadigim bir hizla, uyuyarak...


resim: tamara de lempicka

ya da yemek yaparak
ya da yiyerek

geciyor :)

5 kilo aldimmm!!! sigarayi birakinca dengem sapitti. Yine de bu sigarayi birakma i$inden sadece kilo almayla yirtabilmi$ olduguma seviniyorum. neredeyse 2 ay olacak icmeyeli ve ben sanki hic icmemi$im gibi hissediyorum, o kadar iyi, o kadar rahat, o kadar SIKINTISIZIM :))
beni bilen bilir, kilo verme konusunda büyük ba$ari göstermi$ biri olarak, sanirim aldigim bir kac kilonun verdigi manevi yuk ve vicdan azabiyla, artik ba$ edemez durumdayim. Son günlerde motivasyonumu bozan $eyin de bu oldugunu düsünüyorum cünkü;

ben...
amanin itiraf vakti:
2 haftadir spor da yapmiyorum!!!

ama gectigimiz cumartesi günü, bunu kirdim, e$imle ko$umuzu yaptik.

pe$inden de onu, kursa gittigim yol üzerinde bulunan cocuk parkina götürdüm, cünkü oradaki kocaman hamakta gözüm kalmi$ti ve yalniz yürürken atamiyordum kendimi onun üstüne:))
oraya gidince harika oyun ekipmanlarinin kocaman hamaktan ibaret olmadigini anladik, ba$ka neler neler vardi...

kumun icine 5-6 degi$ik noktadan cakilmis, ve göge dogru yakla$ik 10-15 metre uzayan örümcek agi gibi cok kalin kirmizi urgandan yapilmi$ TIRMANMA $EYSI :))
sonracigima, büyüklerin de popolarinin sigabilecegi geni$likte salincak ve kaydiraklar, sonracigima tahterevalli ve bir iki super $eker alet daha... (fotograflarini cekip de koyayim en iyisi, böyle zor oluyor)

o sogukta titreyene kadar oynadik onlarla, bizden ba$ka kimse de yoktu :)) yine eve her zaman ki gibi iki havuc burunla döndük :))

ba$ka $eyler ararken ilginc bir site buldum. zaten adam gibi ne bulursam, ba$ka $eyler ararken bulmu$ oluyorum :)) belki göz atmak istersiniz:

magnet reps // artist representatives


Marguerite Sauvage, Pudeur

Catalina Estrada ve Bella Pilar'in (bir balik burcu kendisi) cali$malarina bakmaya doyamadim...

istanbul'da kar yagiyor ya, cok kiskaniyorum. daha buralar dü$en o bor parcacik kar'in haricinde bir $ey görmedik... bir yandan da artik yagmasa daha hayirli olacak diye dü$ünmeye ba$ladik cünkü bütün agaclar filizlendi, bitkiler cicek acmaya ba$ladi, kar yagarsa hepsine yazik olabilir... aman ya bana ne, yagsin isterse... ben severim, puff sIkIldim bak yine, kapatayim yava$tan.

ben önümüzdeki hafta, daha cok kitap okuyup, daha cok yazip, daha cok ko$up, daha az yiyip, daha az uyuyacagim :))

$imdiden herkese süper bir yeni hafta diliyorum, pazartesiniz cook güzel olsun, amaan sen de demeyin, güzel hissedin, uyaninca güzel bi gün olacak bu gün ve güzel bir hafta olacak bu hafta deyin, öyle olsun :)

Hiç yorum yok: