29 Şubat 2008 Cuma


Bugün ne güzel bir gün :)
Sabah kalktim, her zamanki gibi minik kahvaltimi ati$tirip limonlu ye$il cayimi ictim, e$cagizimi i$ine ugurladim.
Biraz türk gazetelerini kolacan ettikten sonra, e-postalarimi okumaya ba$ladim.
E.'cügüm bana coook güzel, sabah sabah insani sicacik yapan ve de güldüren cok tatli bir mektup yazmi$ti.Kikir kikir yazdiklarini okuduktan sonra baktim ki kurs icin hazirlanma vakti gelip catmi$.
Bir yandan nasil da ayaklarim geriye cekiyor anlatamam... Dün anlattiklarim yüzünden, bir an önce acigi kapamak icin cali$abilecegim hafta sonu gelsin istiyorum falan filan.

Hava nasil güne$li, nasil güzeldi... Bu arada buranin en güzel yanlarindan biri, ku$ seslerini duyabiliyor olmam, cok güzeller.

Demi$tim ya, giri$in üstünde oturmak, pencereden bakinca sokagi, gelip gecenleri görebilmek cok güzel diye... Bir baktim kapinin önünde bir UPS arabasi durdu, ve icinden inen teslimatci bizim zile basti :) ta ta ta taaammm!!! :)

Taa Istanbul'umdan, taaa caanim A.cigimdan bana dogum günü hediyesi ve bir tebrik karti getirdi.

Hemen karti okudum, takilari takindim, üzerimi giyindim ve güne$li güzel bir sabahta agzim kulaklarimda kursa gittim. Bugünkü konulari cok iyi anladim, derse süper katilarak hocanin icine biraz su serptim, efendime söyleyeyim, öylecene öglen oldu ders bitti eve geldiiimmm :)

Evi biraz toparlamak icap eder. Ütüleri yapmak, toparlanmak,,, zira hafta sonu geldi catti yine, bayramimiz mi desem yoksa... :))
Her hafta sonu bir festival, bakalim bu hafta sonu neler olacak? :))

Haa bu arada, yarin dogum günüm kutlamayani unutani fena yaparim, bakin söyleyeyim $imdiden :p

Hiç yorum yok: