28 Şubat 2008 Perşembe


ben(kendi kendime sayiklama $eklinde): eins, zwei, drei, vier... mmmm, puufff,,, offff,,,!!
hoca -Frau .....??(soyadimi söyler) Alles klar? Was ist passiert?
-Nichts!

Gelmeyin üstüme, kalkar giderim ruh halinde bir frau D. :))
Suratsizligima ali$ik olmayan hoca durmadan yanima gelip yokluyor beni keyfim yerinde mi anliyor muyum diye ama kac yazar? Her seferinde 'Nein, ich habe das nicht verstanden, könnten Sie das noch ein mal erklären?' diyorum. O da bir kez daha anlatiyor, hem de bana özel :)
Ama sonuc: Cik! Yine anlamiyorum.
Cocuklugumda Zeki-Metin hastasiydik. Tüm oyunlarinin audio ve video kasetleri evde bulunurdu, o kadar cok izlerdik, o kadar cok severdik ki, artik replikleri ezberden söyler hale gelmi$tik. Neyse onlarin oyunlarindan birinde vardi, hangisiydi hatirlamiyorum...
'Heeeee!!' diyordu cocuk... ' Yine anlamadim...' benim ki de bu hesap :))

Gicigim. Ama aslinda sadece kendime gicigim. Cünkü gecen hafta bir iki gün kursu ekeyim dedim, bir tam konu bitmis yoklugumda. Hocalar da tabakhaneye icli köfte yetistirmek derdindeler zira ko$turaraktan gidiyorlar bu aralar, konularin zaten yeterince zorla$tigini görmezden gelerek...
Bense hic tekrar yapmadim, bunun yani sira 'derse girmedim kacirdim, bari evde cali$ayim da yetiseyim' de demedim, tembellik ettim.
Yok aslinda tembellik de etmedim, ba$ka $eyler okudum valla, ki$iselimi geli$tirecegim diye, almancamdan oluyordum ama billahi! :)

Sözün özü bugün kursta demoralize oldum ben. Ciki$ta da kendimi ali$veri$ merkezine attim, uff neden böyleyiz :)

Ev ve bahce icin dekorasyon dergisi, lavantali, gül kokulu mumlar, pembe ciceklerle bezeli bir kahve fincani, cingene pembesi bir mumluk, cakralara özel yoga egzersizleri kitabi, baska ne vardi, ha altin rengi bir budha ikonu alindi. Kitapci, H&M', ve incik cincikci... Bu üc magaza kari$ kari$ gezildi bakildi, bundan sonraki olasi moral bozuklugu gününde neler alinabilecegine karar verildi filan... Iyi gelmedi diyemem, geldi. :))

Almancayi halledecegim... :)

Hiç yorum yok: