19 Ocak 2008 Cumartesi

Saglikli ya$am mi yoksa güzel olmak icin hayat boyu eziyet mi bunun adi?

Gecen gece yataga girmeden önce yaptigim 5 tane egzersizi tamamlamamin ardindan, $öyle bir dü$ündüm de;
-Kilo alma korkum olmasa böyle ipimi koparmi$ gibi ko$ar miyim her gün diye? hayir!!!!!
-Peki yatmadan önce 5 egzersiz, yok efendim bitki caylari, yok efendim ha$lama $eyler yer miyim zirz ve de pirt? hayirrrr!!!
Sevmiyorum ya, ha$lanmi$ $eyleri sevmiyorum, nutella seviyorum ben, findik fistik seviyorum ben!

Söylenen kadin modeli $eklinde, dir dir konu$arak yataga attim kendimi, bu ne karde$im her gün her gün, acaba nerem yaglandi diye kontrol yapmak, sürekli tartilmak, bir gün ko$amasam vicdan azaplariyla ba$etme denemeleri, bunaldigimi hissettim a dostlar.

Sonra $una karar verdim. Insanlarin kendilerine has vucut yapilari var. Yani sadece zayif yapili insanlar zayiftir ve de zayif kalirlar. Ha $u gözlemimi de söylemeden edemeyecegim: Kendisi zayif olup da annesi $i$man olanlar da, gelecegin $i$manlaridirlar.
Bunun haricinde $i$manlarin, balik etlilerin, kalcasi buyuk olanlarin, ya da göbekli olanlarin, kendilerini de yirtsalar yapabilecekleri cok fazla bi $ey, gidebilecekleri daha iyi bir diyetisyen yoktur, hahaha aci ama gercek :)
Zaman zaman dikkat ederler, kilo verirler, hatta benim yaptigim gibi ciddi oranda kilo da verip bamba$ka bir görünüme girebilirler ama bu bir kandirmacadir, gecicidir, dikkat edilmezse, en hizli bir $ekilde eski hale dönmek hic de zor degildir :)

Gicigim gicik di mi?! :) Ama ne yapayim, hayat gicik! Bi gün dikkat etmeye, diger gün etmemeye karar verdim, hatta bu karari $u anda verdim.
Pazartesi'den sonra uygulamaya ba$layayim bari, ha$ladigim brokoli ve havuclara yazik olmasin :p

Hiç yorum yok: