27 Ocak 2008 Pazar


Bu yazi da gri olsun...
Sigarayi birakmakla ne iyi bir i$ cikarmi$ oldugumu dü$ündüm gecenlerde. Uyumadan önce bir $eyler dü$ünür ya insan... Ben de mühendis koca etkisinde kalmi$ e$ durumundan ba$ladim hesap yapmaya :)


'Her gün bir paket sigara icmi$ olsam (ki 1 paketi her zaman gecmi$tir), günde 20 sigaradan ayda 600 adet sigara ediyor. Bu da senede 7200 adet sigara ediyor. 4,5 sene sigara ictim, yilda 7200'den 4,5 senede 32,400 sigara ediyor!!! 32400 adet sigarayi bir arada dü$ününce midem kalkti. Bu nasil bir $ey ya dedim! Sonra e$im hesap konusunda bana yardimci oldu ve daha ileriye gittik, eger bu kadar sigarayi uc uca eklersek 3,5 km'ye yakin bir yol yapiyor. Eger yatik vaziyette üst üste dizersek, uzunlugu yakla$ik Eiffel kulesi kadar oluyor. Tekrar ediyorum bir paketin üstünü hesaplamadim...

Güzel bir $ey evet, kabul ediyorum, bir nevi keyif verici madde. Ama kurtulunmasi $art. Yukaridaki resimde oldugu türden geyiklerine aldanmayin yani, o keyfi almaya yarayacak o kadar coook $ey var ki etrafimizda...

Hiç yorum yok: