14 Ocak 2008 Pazartesi


REEPERBAHN

Bu arada gectigimiz Cuma aksami, e$im ve bendeniz Reeperbahn'da idik.
Reeperbahn buralarin -nasil desem- Beyoglu'su. Ama Beyoglu buranin yaninda cok hanim hanimcik kalir. Amsterdam'a gitmedim ama gördügüm fotograflarini düsündügümde oralara daha cok benzedigini tahmin ediyorum. :)

Hamburg'un bir liman kenti olmasiyla da ilgili tabi. Reeperbahn gibi yer olu$mu$ bu sebeple. Bilindigi gibi liman kentlerinde uzun zamanini denizde geciren ki$ilerin, karaya ayak bastiklarinda kendilerini iyi hissedecekleri imkanlari bir arada sunan bir yer, cadde, bulvarm, öyle bir yer i$te.

Upuzun bir cadde sagli sollu neonlar, isikli tabelalar, cafe'ler, barlar, kö$elerde hanim ablalar, her cinsiyetten insanlar, sex filmleri gösteren ya da sex oyuncaklari satan dükkanlar, striptiz mekanlari... Bazi sokaklar bodrum'daki barlar sokaginin eski hali gibi ama infilak etmek üzere, o kadar kalabalik ve bu nedenle o kadar sicak ki (barlarin önünde yapilan ate$ gösterilerinin de etkisiyle) insanlarin cogu t-shirtler ve askili bluzlarla geziyor, genc kizlarin cogunda yok denecek kadar minicik etekler. Yani tam cilginligin dibe vuruldugu, eglencenin sinir tanimadigi bir yer.

Söz ettigim bu yerler ve etkinlikler haricinde caddenin daha ba$ kisimlarinda sakin ve guzel cafe&restaurant'lar ve cok guzel opera ve tiyatro binalari da var.

Buralara gelen olursa, gezdiririm söz ;)

Biliyorum fotograf koymadan SIKICI oluyor ama az kaldi, sabir edin, umuyorum bir hafta sonra fotograf koymaya ba$layacagim :)

Makinamin gelecegi günü sabirsizlikla bekliyorum, bakin neler cekecegim :)

Hiç yorum yok: