14 Ocak 2008 Pazartesi

Bayanlar Baylar Merdivenden Kayanlar!

Ne olucak bu Almanyanin hali bilmem. Hep benim yüzümden, gittigim yere küresel isinma götürüyorum. Gecen sene Aralik ayinin ba$inda Isvec'e gitmi$tim, o yilba$inda orada bir damla kar düsmedi! Ben ya$ta olanlar ilk defa böyle bir durum ya$adilar hayatlarinda.
Benden bildiler vallahi...

Burada deseniz ayni; Ocak ayinin 14'ü geldi, daha bir damla kar dü$medi. Bu i$ nasil olacak yahu?! Kocam, gecen ay bastiran soguklarda 'bunlar daha bi$ey mi? sen önümüzdeki ay gör' dedi ama havalar sosuyacagina isindi! Evet isindi :)) gunduzleri 7-8 dereceye kadar cikiyor, $u anda da saat gece yarisi olmasina ragmen eksinin altinda degil.

Istanbul'dan ayrildim diye Istanbul'un havasi hizla mevsim normallerine döndü, yok yok bende bi$ey var.

Tamam tamam SIKILDIM :))

böööööööö!

Hiç yorum yok: