11 Aralık 2007 Salı

Yeni Sinif Yeni Günler

Yeni sinifa gecen hafta ba$ladim, eski sinifa oranla oldukca hizli gidiyor hatta ben bile zor yetisiyorum ama kahretsin yine en iyiyim :)

Günler daha verimli geciyor benim acimdan, ya da abartmadan daha anliyorum saatleri dakikalari demem lazim. Uykudan erken kalkiyordum ama acilmam ogleni buluyordu, ak$am icin yemek yapmak da ev toparlamak da ve ba$ka i$ler de aceleye geliyordu.
$imdi ogle vakti i$im bitmi$, eve dönmü$ oluyorum. Buralarin bir lafi var, 'secimin eziyeti' diye, sec secebilirsen, okumak, temizlemek, pisirmek, yazmak, dinlemek, yürümek ne istersem... zaman benim, hem de uzunca :)

Bugün mesela biraz evi toparlayayim dedim zira cingene evine dönmü$tü bir kac gündür :p Ikimiz de halimizden gayet memnunduk gerci, tavla kutusunu acinca pullari cekirdek kabuklarinin icinden ayiklamak da zevkliydi hani :) ama her$eyin oldugu gibi, daginikligin da bir sonu olmaliydi :)

Benim 'dur'um yok tabi, cam cerceve giri$tim. Hamburg'da pencerenin tepesine cikip cam silen bir ben varimdir herhalde:) Sonra camlar bitti, halojen lambaya giri$tim.
Bizim halojen lambanin ortasinda bir yerde, görüntü olarak du$ kordonuna benzeyen ama daha sert malzemeden bir cikinti var, bu cikintinin ucunda da baska bir ampüllü lamba var. Okumak icin, ya da lo$ i$ik icin istedigin sekli veriyorsun, havaya kaldirilabiliyor ya da asagiya baktirilabiliyor filan... Neyse halojen'in canak kismini sileyim derken onun kenarinda akord etme $eysine benzeyen bir cikinti farkettim, '$unu bir cevirsem ne olur acaba?' dedim ve cevirdim.
I$te o anda, halojen'in canagi, kafayi sert bicimde asagiya egdi, ve tam egdigi yerde az önce bahsettigim ampule carpip patlatarak tuz ve buz etti. Tüm bunlar benim gözlerimin 15 cm kadar yakininda oldu. Hala $a$iriyorum gözüme nasil isabet edemediklerine, O. 'efsunlusun sen' diyor :)

Kalakaldim heryere sacilmis cam parcalari ve ben. Bir sigara yaktim ve oturdum bir kenara, 'eh kizim sen arandin' dedim icimden.
Sonrasi elektrikli süpürge falan filan :)

Yemekte nefis bir zeytinyagli kereviz vardi, dün aksam yapmi$tim ama yemekten son anda vazgecip (aslinda kerevizi hic sevmem) O'nun getirdigi dönerli sandvici hüpletmi$tim :) Bu aksam kendim icin saglikli bir sey yapmaya ve zorlanarak da olsa yemeye karar verdim ve de yedim yani. agzimin tadini degistirmesi icin pesinden de nutellali ekmek yemem di$inda, saglikli bir i$ yapmi$imdir umarim :)

Az önce internetten gazete okurken gördüm Türkiyeye car$amba gününden itibaren kar geliyormu$. Burada bir damla kar göremedik hala, a pardon bir damla gördük 5 dk yagdi gecti bir daha da izine rastlayan olmadi. Böyle christmas ortami mi olur arkada$?! Her yer i$il i$il, önünden gectiginiz evlerin pencerelerine bile bakmaya doyamazsiniz, nasil tatli bir tela$ herkeste, ama kar yagmiyor i$te. Weihnachtsmarkt'lar (aralik ayi ba$inda kurulan panayirlar, hediyelik esyacilar, yemek icmekciler -bunlarin hepsi birden- filan) bile kar olmadan eksik kaliyor. Güzelim sicak $araplari (glühwein) bir de kar altinda icmek vardi sicak sicak oohh :)

Yarin sabah kalksak her yer bembeyaz olsa...

Hiç yorum yok: