14 Aralık 2007 Cuma

Bu Aralar

Bu hafta da cok cabuk gecti. Zaman Hamburg'a geldigimden beri cok hizli geciyor. Daha gecenlerde kursta 2 ay bitti diyordum simdi neredeyse 3 ay bitti diyecegim.

Bir tembellik geldi ustume sormayin. Yeni sinifta zorlanmaya ba$ladim. Eski sinifta kafasi basmayanlarin arasinda, 'en cali$kan' olmak kolaydi tabi :) $imdi de en caliskanim ama kasmaya ba$ladi acikcasi. Gecmi$ zamani ogreniyoruz bu aralar... Okul harici pek de kitap actigim yok.
Yahu insan ya$ aldikca nasil da metabolizmasi huyu suyu degi$iyor, bu gunlerde $a$kinlikla bunu gözlemliyorum kendimde.

Bazen bir gün önceden uykumu iyi alamadiysam ogle uykusu yapiyorum. 2-3 saat. Ama sonra gece mümkün degil uyuyamiyorum. Eskiden günün hangi saati ne icmis yemis olursam olayim, ne kadar uyumu$ olursam olayim, ba$im daha yastiga yakla$irken bendeniz uykuya gecerdim. $imdi ne mümkün :) Belki buralarin kahveleri de pek yaramiyor bana, ondandir :)

Buralar dedim de christmas zamani ya, her yer pek bir $enlikli, pek rengarenk, pek i$il i$il harika yani :)
Herkesin yüzünde aptal bir gülümseme, ko$turup duruyorlar, hediyeler, paketler, falan filan :) Sokaklarda dola$irken evlerin pencerelerine, nasil süsleyip püsleyip i$iklandirdiklarina bakarken ya boka basiyorum, ya takilip tökezliyorum :) Boka basiyorum dedim ya, yahu bunlar hic köpek gezdirirken hayvanin kakasini temizleme gibi bir huya sahip degiller, olani var da cok az... Eger yere bakarak yürümezseniz her gün eve ayaginizin alti kakali dönebilirsiniz :)

Havalar cok soguk, ben bile ü$üyorum anlayin artik. Kar yagsin diye bekledim, $u aralar ortaligin havasina cok uygun olurdu ama malesef yagmadi. Belki önümüzdeki günlerde yagar.

Asagiya buralarin noel pazarlarindan ve sehirden güzel bir kac foto koyayim

Burasi $ehir merkezindeki noel pazarinin uzaktan görüntüsü:


Bu biraz daha yakindan görüntüsü :)


Bu daha da yakinda görüntüsü :)

Bu da en yakindan görüntüsü :)

Bu da artik weihnacht öncesinin, pazar yerlerinin vazgecilmez ickisi :)


Bu bizim sicak $arap dedigimiz icecekleri satin alirken, bardagi icin de bir ucret kesiyorlar, depozito yani. Bardagi evine götürmeye karar verirsen parani geri alamiyorsun :)

Bar masasi gibi yüksek masalar oluyor bunlarin satildigi tezgahlarin önünde, e$in dostunla bu masalarin ba$inda dikilip sohbet muhabbet sicak $arabini yudumlamak pek bi zevkli oluyor :)

I$te böyleee :)

Hiç yorum yok: