16 Kasım 2007 Cuma

Almanca kursu oldukca iyi gidiyor, sinifin en iyi 4 kisisinden biriyim ama bu dört kisinin seviyeleri arasinda da cok fark yok sinavlarda 1-1,5 puan oluyor aramizda yani :)

Gecen pazartesi oldugumuz son sinavdan sonra, benim cok sIkIldigim konuda birseyler yapmaya karar verdi birileri nihayet. Sinifimizi degistiriyorlar. 4 kisinin 3'ü iyi arkadas olduk zaten. Sinifta konustugum, eglendigim insanlar yani, biri sari seker, digeri de esmer seker :) bu yüzden hic üzülmedim...

Fakat cok ilginctir: Dun okulun kapisindan girdim, asansorle yukari cikarken aklimdan sunu gecirdim: ''Keske sabahtan oglene olsaydi su kurs da, günüm bölünmeseydi...''

Sinifa girer girmez hoca yanimiza yaklasip, 5 Aralik itibariyle yeni sinifimizda devam edecegimizi ve de o tarihten itibaren ders saatlerimizin sabah 9:45 oglen 13:15 saatleri arasinda olacagini söyledi. Amanin ne sevindim ne sevindim anlatamam :)

Eskiden bana cok kaba bir dil gibi gelen almancayi seviyorum :) Tamam kabul ediyorum, bu ara biraz dagildim yine, yani ba$ka $eylere konsantre olmaya ba$ladim ve haftanin bir kac gecesi en az bir saat fazladan almanca calismiyorum ama :) yine de seviyorum. en buyuk arzularimdan biri bu dili iyi ogrenmek... En azindan kitap okuyabilecek kadar iyi ogrenmek...

sonra sirada, burada binlerce cesit bulunabilecek yemek kitaplarini toparlamaya baslamak olacak :) Kendimi kaybediyorum kitap raflarinda gordukce... Güzelim alman pasta ve tatli cesitlerini ogrenmeden de gelmeyecegim oralara söz :)

Alman televizyon kanallarinda en buyuk zevkim yemek programlari, hicbirini kacirmiyorum :)

Hiç yorum yok: