29 Ekim 2007 Pazartesi

Yagmur Yagiyo $akir Sakir Sakir Icim Kipir Kipir Yarabbi $ükür Sükürr :)

Bu sabah spor yapamadik.

Üc sebebi var.

Birincisi, cumartesi gecesi cok sacma sapan uyku uyudum, yani rüyalar görerek ama ayni zamanda hep uyanikmi$ gibi hissederek... :) zaman zaman herkese olur böyle. Ve pazar günü, uyandigimdan itibaren asla ve asla kendime gelemedim, acilamadim, ta ki hic canimiz istemeyerek, sirf söz verdik diye evden cikana kadar...

Gelelim bugün spor yapamayi$imizin ikinci sebebine:

Dün ogleden sonra artik pes ettim, kendime gelememe durumu canimi sikmaya ba$lami$ti :) Hic olmazsa 1 saat derin uyusam ak$am cikana kadar biraz kendime gelmi$ olurum dedim ve yine cuppa yataga (acigi kapamak icin) daldim.
Fakat ilginc bir $ekilde yine uykum gelmiyordu bir türlü. Yatagin icinde döne dola$a evden cikmamiz icin gereken zamana 1 saat kala kurdugum saatin, calmasina yarim saat kala derin uykuya dalmi$im :)

tam dalmi$im... calan telefonun sesiyle tekrar uyandim :) komedi di mi :)

saate baktim alarmin calmasina 15 dk kalmi$.
Yataktan ciktim ve resmen sinirimden agladim :))) Kabus olmaliydi bu :)

aksamüzeri 16'ya dogru, daha önce de söyledigim gibi sirf söz verdigimiz icin ama aslinda pek de halimiz olmamasina karsin hazirlanip evden ciktik.
Muhsin Omurca diye bir stand up'ci varmi$. Arkadaslarla gidecegimiz yer onun gösteri/kabaresinin oldugu salondu. Tam bir kabareydi ama :)

Masalar sandalyeler yerle$tirilmi$ mekana... Bir gazinonun kadinlar matinesindeki hali gibi... oyun baslamadan once kapida satilan zeytinyagli yaprak sarma, patates salatasi, kisir gibi yiyeceklerden ve envai cesit iceceklerden dilediginizi satin alip masaniza kuruluyorsunuz ve yaklasik 100 dk. suren show basliyor. Muhsin Omurca gösterisini yaparken biz de bir yandan kahkahalar atip bir yandan kisir yiyerek egleniyoruz.
Muhsin Omurca, tek basina tum sure boyunca performansini hic dusurmeden hatta cizgiyi surekli yukselterek ve de hep daha cok güldürerek programini tamamladi. Gösterinin konusu Turkiye ve AB Iliskileri idi. Cok güldük, cok güzeldi. Iyi espriler ve güzel gözlemler vardi.

Programdan sonra kabarede birlikte oldugumuz arkadas grubumuzla bir mekana gittik, Cakra diye ho$ bir mekan. Orada bize baska arkadaslar da katildi. Gecenin ilerleyen saatlerinde Muhsin Omurca'nin da eklenmesiyle kadro tamamlandi. Kocaman bir masaydik ve güzel, eglenceli bir pazar aksami/gecesi gecirdik.

Cumartesi uyuyamamam nedeniyle baslayan kabus dun aksam guzel vakitler gecirmemeizle yerini aktivite, ne$e ve güzel vakite birakti.
Bu arada Muhsin Omurca Istanbul'da da sahne aliyormus zaman zaman, rastlarsaniz gitmenizi tavsiye ederim :)
Dramaturji denen kavramdan haberi olan bir arkadas kendisi, beni en cok bu yönüyle etkiledi tabi :)

Neyse, gece eve gec geldik ve bir hayli yorgun geldik... :)

Gelelim bu sabah spor yapamayi$imizin 3. ve son sebebine. Sabah 07'de saat calinca yataktan ziplayip bir baktik ki, saatler geriye alindigi icin ortalik oldukca aydinlik, bu güzeldi. Ama biz kalkip giyinip buz gibi havada ko$maya hic hevesi olmayan en azindan gece gec yatmi$ oldugumuz icin hic hevesi olmayan iki kafadar perdeyi acip di$ari bakinca hemen kendimize bir bahane yazdik :)
$akir $akir yagmur yagiyordu. Eh o havada da nasil ko$alim canim, sirilsiklam islanip hasta mi olalim di mi?
Saati yarim saat ileriye kurup ko$mayiverdik bu sabah da :)

böyle iste, bir gece sacma sapan uyuma karsiliginda bir hafta sonunun zincirleme nasil etkilendigi. Universitelerde ders konusu yapilmasi gerek! :)

Bu arada hala yagiyor ;)

Hiç yorum yok: