25 Ekim 2007 Perşembe

Bu sabah güzelce sporumuzu yaptik, eve gelip kahvaltimizi yaptik, kocami i$ine yolculadim, türk kahvemi pi$irdim ve internetin ba$ina oturdum.
Maus cali$miyor! Pili bitmi$$! Kivrandim... Tekrar üstümü giyinip sokaga cikmamak icin yapmadigim soytarilik kalmadi.
Saatlerin arkasindan pil sökmeler, cekmeceleri kari$tirip yeni pil aramalar filan, yok, olmuyor, bulamiyorum! :)
O kadar sinir oldum ki bu i$e, abartmiyorum, hayata küstüm nerdeyse, depresyona giriyordum :))) Bir an icin icimden bilgisayari kapatip yorganin altina girip uyumak geldi.

Ne tatminsiz olmu$ insanoglu dedim icimden, oysa olan $ey sadece istedigim bir $eyin lazim oldugu anda elimin altinda olmamasi idi. 'komik olma' dedim kendi kendime giyindim ve pil almaya ciktim. Ali$veri$ merkezine gittim, üst kattaki tüm dükkanlari dola$tim.
Acik olanlarda pil yoktu, pil olan dükkanlar da henüz acilmami$ti :)
Bir alt kat, en alt kat derken (umutlarim tükenmeye ba$lami$ti, bir kara bulut durumu ya$iyorum bugün galiba demeye ba$lami$tim) en sonunda en dipte bir dükkanda aradigim pilleri buldum.
Pilleri buldugum yerde iki tane de cok guzel, bende olmayan renklerde ve tipi tam benim istedigim gibi olan sac banti buldum. Tanesi 2,99 euro idi. Aslinda pahali geldi ama sabah sabah ya$adigim sacma sapan sinir bozuklugumu gecirecegini dü$ündüm ve kendime hediye almaya karar verdim. Ikisini de kapip pillerle birlikte kasaya gittim. Sac bantlari kasadan gectiklerinde fiyatinin adet ba$ina 1,40 euro oldugunu ogrendim, meger etiketi yanli$mi$ :)
Te$ekkurler dedimm ve bi öpücük attim yukariya dogru, 'seviyosun beni di mi?' dedim icimden... Valla nedense keyfim yerine geldi bi anda, alisveris merkezinden eve dönerken parmaklarimin ucunda seke seke yürüdügümü farkettim :))

Garip ya, ne kücük bi $eyi ne cok dert etmi$im kendime sabah sabah :)))
Pil i$te sonucta, alindi, oldu bitti. :))

Ya klavye ya da bilgisayar bozulmus olsaydi...
:)

Hiç yorum yok: