5 Ekim 2007 Cuma

Kirmizi Mercimek Corbasi :)

Az once kirmizi mercimekten süzme corba yaptim bol naneli kekikli, pek güzel oldu. Ba$ligi da böyle atayim dedim :)

Istanbul'dan döndügümden beri yazamadim tek satir, ve de bencilce arkadaslarim biseyler yazmislar mi acaba diye kontrol ede ede sayfalari bi hal oldum. Bizim Z'de hic i$ yok merakta birakiyor beni. Kediko hic fena degil, güncel durumlarini ögrenebiliyorum sürekli :)

Aslinda ben biliyorum sebebini: facebook cilginligi! :) Herkes bu günlerde ona sarmis durumda. Ne garip di mi, hep yeni biseyler olsun istiyoruz hayatimizda. Yeni bir keyif her zaman hayati daha renkli ve eglenceli kiliyor :) Bakalim onun modasi da gececek mi? :p

Ahh Istanbul'da günler cok güzeldi, gerci istanbul'u görmü$ sayilmam. Evden hic cikmadim ki... :)

Gece eve giri$imiz tam bir olaydi! Caktirmadim kocama tabi evde onu sürpriz bir parti bekledigini (gecenin 23:30'unda). Yolda giderken ''Eh artik senin dogumgününü de yarin kutlariz'' dedim pi$kin pi$kin, ne dü$ündü hakkimda acaba :)

Minigim M. bize suluboya afisler hazirlamis, renkli kagitlardan 'iyi ki dogdun' yazip ipe dizmis ve onu da duvardan duvara asmi$. Anneannem, kuzenlerim, teyzem, annem, babam, M., E., Mrv. herkes tam kadro oradaydi. Ne güzel kocaman bi aile olmak. Biliyorum ailemiz kocaman degil ama yine de hepimiz 'hep' bir aradayiz.

Annem bir masa hazirlamis, hic bahsetmeyeyim, agzinizin sulari akmasin :)

Persembe gecesinden sonra, cuma, cumartesi ve pazar tamamen evde gecti. Keyif yaptik, hasret giderdik ve de güzel yemekler yemeye devam ettik. istanbul ziyaretimizin en büyük olayi son gün tartiya ciktigimizda oldu :))) $ok $ok $ok!!! :) hahahaha avrupa yakasi'ndaki Burhan'in dedigi gibi 'bu kadar mi cabuk tesir eder' :)))

Gitti benim 3 hafta boyunca yaptigim sporlar filan tabi, sil bastan yapmak gerekti, o derece :)

Bu arada formdan da dü$mü$üm, pazartesiden bu yana gitmeden önceki performansima eri$emedim. Haftanin tam ortasindaki gün, almanya'da tatildi, dogu ve bati almanyanin birlestigi günmü$ 3 Ekim. i$ yerleri, okullar heryer tatildi. O gün boyunca da yayilip yattik, göbek ka$idik :)

Almanca kursumda ders 14:30'da ba$liyor. Saat 16'da 15 dakikalik bir ara veriyoruz ve sonra da 17:45'de ders bitiyor. Dün aradan sonra sinifa döndügümüzde ogretmen 'herkes kitaplarini defterlerini, sözlüklerini cantasina kaldirsin, sinav yapiyoruz' demez mi :)

Neyse kagitlar dagitildi, zeki ve akilli arkada$iniz 5. dakikada 2 sayfayi tamamen doldurmustu. :) Digerleri daha sorulari anlamakla me$guldüler, hihihi!

Hocaya kagidimi uzatinca $a$kin $a$kin 'fertig?' (bitti mi) dedi, 'ja!' dedim gerine gerine :)
Kagidimi alip eve gonderdi beni erkenden, bakalim aciklayacaklar mi sonuclari. iki tane umutsuz vak'a var sinifta onlar ne yapti, cok merak ediyorum.

Facebook'dan irtibatimin koptugu bir kac kisiye ulasmis olmanin mutlulugunu yasiyorum bu günlerde. Ne güzel $eymi$ bu :)

Yakinda buralarda christmas heyecani ba$lar, yeni eglencem de bu olur, her yer o kadar renkli o kadar güzel oluyor ki :)

Istanbul'da bazi kitaplar getirdim, yazmak icin bi heves geldi bana bu günlerde. Burada gecirdigim zamanlari artik üretmek icin harcamaya ba$lamam gerek. Almanca'nin haricinde ba$ka kazanimlar da edinmi$ olmak istiyorum.

Daha tango var sirada. Hala bir milongaya gidemedim. Önce ayakkabi ayarlamam lazim ama :)

Bir de yüzmeye ba$lamak var. Burada cok güzel kapali havuzlar var spor yapmak icin 2 saati 4 euro gibi bir para. Istanbul'daki durumla kiyas edilmez. Bu havuzlari da arastirip birine gitmeye ba$layacagiz kocamla en kisa zamanda.

Cok süper her$ey cook :)

Hiç yorum yok: