28 Ağustos 2009 Cuma

Rahşan ve Tekir bana top atmışlar, böyle guzel cici, rengarenk bir ödül, ben de yakaladım :)

Görevim:
1. Ödülün logusunu eklemek
2. Ödül alınan kişinin linkini, ödülle ilgili yazıya yazmak
3. Sevilen 7 şeyi listelemek
4. Sevilen 7 blogu listelemek
5. Ödül gönderilecek bloglara mesaj bırakmak

Sevdiğim 7 şey
1-Rahşan'in kayıklı&denizli fotoğrafları (vallahı seviyorum, silah zoruyla değil :p hahahah)
2-Kocamın jazz'lamaları
3-Su
4-Şarap
5-Yüzmek
6-Güzel bloglar okumak
7-Bazen hiçbir şey yapmadan öyle boş boş birkaç saat oturmak

Ben burada oyunu bozmak zorundayım yalnız, sevdiğim blogların sayısını 7'de tutabilmem mümkün değil. Cezama raziyim hakim hanımlar :)))


4 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevdiğin şeylerden vazgeçmek zorunda kalmayasın Demet'ciğim. Güzelliklerle dolu olsun yaşamın.

Tekir dedi ki...

aynı topu ben de atmıştım ama :(

Demet dedi ki...

Tijencigim cok cok tesekkurler :

Tekirim, guzeliiim inan ki unutmusum arkadasim, yazimi duzelttim :(

Adsız dedi ki...

:) hehe, yok yok, silah zoruyla :) buarada en sevdiğim bloglar kısmını ben de atlamışım, şimdi farkettim!