1 Ağustos 2009 Cumartesi

Bodrum'dan selaaam!

Bugün Bodrum'daki son günümüz ve arkadaşlarımızla onların bahçesinde kahvaltı yapmak için anlaşmıştık. Bir örümcek (ama ne örümcek-avucumun içi kadar) günümün içine edene kadar her şey çok güzeldi. Kesin gece de rüyama girecek. Neden bazı hayvanlar çok ürkünç neden? :(

Hep derim 'ben salon kadınıyım' diye, ben kiiim börtü böcek kim yani? Onları uzaktan sevmek aşkların en güzeli hehehe :) Çadırmış, kampmış, bahçe içinde evmiş, çiftlikmiş ben almayayım teşekkürler!

Burada siyah değilse de melez kıvamına geldim, vallahi şemsiye altından çıkmadan. Ha sadece tekne turunda malak gibi yattım onu ayrı tutmam gerek. O da yetti zaten rüzgar filan derken çikolata oldum anlamadan. İstanbuldaki ahali beni tanıyamayabilecek.

Şimdi hani ben Hamburg'da yaşamaktaydım ya, orada bıdı da bıdı da yazdım durdum ya, sonrasında İstanbul aşkımız ağır bastı kalkıp gelelim dedik ya, sonra kriz varmış meğer, ben işimi buldum (hatta eski işime döndüm) ve fakat eşimcağızım bir türlü gelememişti ya, siz deyin 6 ay, ben diyeyim 7 ay Mardin Münih hattı oynadık ya, sonracığıma iş bulundu, ev bulundu filan ya, (hani parti vereceğiz dedik, kocaman terası var hehe) heh orada kaldık işte öyle.

Yahu içimden bişey söküldü sanki, yarım kaldım aylardır biraz burda. Orada iken buralarda olup içimi söken özlemler şimdi yanımdaydı ama diğer yarım eksikti, yaşayamıyordum, yazamıyordum ellerim tutuktu, vallahi mürekkebi kurumuştu kalemimin.

Şimdi güzel haberler sonrası enerji depolamaya geldik, 15 gündür yollar plajlar kazan biz kepçe saldırıp duruyoruz her yere. Bu günden sonrası İstanbul ve 1 ay sonra başlayacak yeni hayatımıza sıkı bir hazırlık süreci.

O kadar çok şey birikti ki içimde, neresinden başlayacağım bilmiyorum inanın. Muhtemelen yine bi o ucundan bi bu ucundan tutar da giderim.

Bir selam edeyim dedim, kalkamıyorum. Burası bir internet kahvesi.

dedim de ne aklıma geldi bakın:


Burası dalyan kahvesi
Ortalık süt mavisi
Apostol bu ne biçim meyhane
Tabağımda bir bulut
Kadehimde gökyüzü

Oktay Rifat

Bodrumdan masmavi ve bembeyaz ve kocaman öpücükler herkeslere

1 yorum:

zeynep dedi ki...

Hoş geldin kuşum...
Yani blog alemine hoş geldin, şimdiden İstanbul'a da hoş geldin.
Özlettin valla kendini.