30 Eylül 2008 Salı

Biraz daha normale döner gibiyim/z :)

Gece istanbul'da ve Bodrum'da iken yeni sezonunun bölümlerini izleyemediğim Yaprak Dökümü'ne takıldım kaldım. Ben ağlaya zırlaya izlerken 'zaten üzgünken bunu neden yaptığımı' soran eşime çivi çiviyi söksün cevabı verdim, içim çıkana kadar ağlayayım da bitsin diye :))
Duyan da beni buraya sürükleyerek getirdiler sanacak öyle değil tabi...
Sadece o hengâmeden, kalabalıktan, sevdiklerimden ve sevdiğim yerlerden kopup gelmenin ilk anda yarattığı boşluk duygusu bu. Yarın kalkar koşmaya başlarım birşeyciğim kalmaz :)

Boğazım gıcık gıcık gıcıklanıyor. Genelde kış hastalıkları uğramaz bana ama sanırım hava değişikliğinden azıcık bir şeyler olacak bu sefer.
Hazır yerler sararmış yapraklarla bezenmeye başlamışken ve zaten insanın aklına buzlu meyve suları değil sıcak bitki çayları geliyorken ben de bol bol içiyorum işte. Limon suyu, meyankökü pastili filan da ek gıdalarım.

Turgutreis pazarından keçi boynuzu pekmezi alıp getirmiştim büyük bir kavanoz. Aman ne güzel bir lezzetmiş o! Bilseydim birkaç kavanoz alırdım...

Şimdi artık yerleşme ve valiz kaldırma işlerini birazcık erteleyip postalarıma cevap vermeye ve özlediğim blogların kaçırdığım yazılarını okumaya başlıyorum.

Bir kucak dolusu kitapla döndüm yine onları da anlatacağım, fotoğraflar var bilgisayara yüklenmesi gereken, aman ne çok iş.
Boyleyken boyle, yok yok zırlamıyorum artık, iyiyim :)))

8 yorum:

funda dedi ki...

hoşgeldin mi güle güle mi demeliydim bilemedim ama. özledim bu sayfayı, sabırsızlıkla da bekliyorum yazılacakları..

hindiba dedi ki...

İklim değişikliği biraz çarpacak tabii, umarım hafif geçer. Yaprakların arasında biraz yürüyüş yapmak temiz havada mutlaka iyi gelir.

B5 dedi ki...

Hosgeldin buraya : )
Bu donuse en sevinenlerden biriyim galiba.

(Benzeri bir durumdayim, ama ne pekmezim ne Turk kahvem var :(, sadece kitaplar ve birkac ev esyasi geldi benle o pis frenk sehrinden)...

Haydins dedi ki...

Hosgeldiinn arkadasim..Yorumlari gorunce hemen geldim :)
Opuyorum cok cok..

nilly dedi ki...

Ya birde baharatlarla ilgili filan bir yazi yazsan elin degmisken. Ben ne adlarini biliyorum ,ne de hangisi ne ise yarar :) Bendesu Yaprak Dokumunu seyretmeye baslasam mi artik ne, herkes ondan bahsediyor.

Demet dedi ki...

Funda cok tesekkürler, özlettigime sevindim ;)

Evren, inanir misin iyi gelecegini bildigimden midir nedir, o yuruyuslere baslamayi geciktiriyorum. Deli miyim neyim? :))

B5, 'artik senin de bir pekmezin vaar ♫' degil mi? ;)

Haydinscigim kocaman tesekkürler :)

Nilly baharatlarlarla ilgili yazarim iyi düsündün. Hos internet bu konuda derya deniz ama derli toplu birkac sey yazilabilir :)

Adsız dedi ki...

o boşluğu sadece sen yaşamıosun canım ablam,gittiğinden beri yarattığın boşluk hiç dolmuyo,arada bi gelsen de dolmuo,eskisi gibi olmuyo olamıyo...

Demet dedi ki...

huleyyn (biyonik kedinin kulaklari cinlasin:) siz oralardan okuyup da üzülmeyin diye gecistirmistim o kadar güya. yememissin anlasilan.
1 gün de gecse ayrilali 4 ay da gecse ayni büyük bosluk iste. bir süre daha katlanmamiz gereken.
ablam benim :)