13 Ağustos 2008 Çarşamba

Kiymet'den bir pas aldım en sevdiğim aşk romanları ile ilgili.


Umarım bozmuş olmam ama sadece aşk romanlarından değil de içinden 'aşk' geçen ve benim çok sevdiğim/etkilendiğim örneklere yer vereyim. Çünkü aşk romanı için elimde fazla örnek yok:


Mehmet Rauf_Eylül_ Roman_Necib'in Suad'a ve Suad'in Necib'e aşkı
Murathan Mungan_Dumrul ile Azrail_Öykü (Yedi Kapılı Kırk Oda kitabından) Azrail'in Dumrul'a aşkı
Antigone_Sophokles_Antik Yunan Tiyatro Oyunu_ Haimon'un Antigone'ye aşkı
Betty Blue_Film_Yönetmen: Jean-Jacques Beineix_ Zorg'un Betty'ye aşkı...


Bakalım Nilly'nin ve Funda'nın bu konuda önerileri nelermiş?

4 yorum:

funda dedi ki...

tatildeyim demetçim ya eve bi döniyim kitaplığıma bakıp yazıcam zevkle.

Demet dedi ki...

aaa ben de güya tatilde olmayanlari seceyim diye düsünmüstüm ama unutmusum seni, hay allah!
Olsun bekleriz Funda'cigim :)

B5 dedi ki...

Iyi dusunmussun, benim aklima tek ask romani gelmezdi. Iyi mi kotu mu bilmiyorum, belki daha benim icin en iyisini okumadim.
Chagall coook severim! Gecen ay satilik birini gordum, vitrine koymuslardi. Muze disinda satilik gormeye cok aliskin degilim onu. Tuhaf degil mi?

Demet dedi ki...

eski türk filmlerinden firlamis bir turgut özatay sesiyle 'her seyin bir fiyati vardir yavrum' desem :)
Hem sadece sanatla mesgul olup hem de ondan para kazanabilmek... Kulaga ne güzel geliyor.