20 Temmuz 2008 Pazar

Bugün Ezginin Günlüğü günü yine. Yakmayan bir güneş, üşütmeyen bir rüzgâr, gökyüzünde hem mavi, hem bulut... Bugün 'gemi' dinlenmeli...




ah, küçücük gemi,
sulara attın şimdi kendini, delisin
ah, yakarlar seni
dönmezsin bir daha geri, delisin

ah, peşimde rüzgâr
ne yağmurlar dost ne bir kıyı var, deliyim
ah, düşlerim kaldı
yalnızım düşlerim kaldı, deliyim

kime sorsam dönüşüm yok
nereye gitsem mavi
yelkenimde deli rüzgâr
her yanım tuz, deliyim

ah, yaralı kalbin
yanıp gidecek yaralı kalbin, delisin
ah, küçücük gemi
dönmezsin bir daha geri, delisin

ah, deniz olayım
tuzumu rüzgârda savurayım, deliyim
ah, ne yelken ne yel
köpüklerde kaybolayım, deliyim

kime sorsam dönüşüm yok
her gemi biraz deniz
her yanım mavi, her yanım yel
her yanım tuz, deliyim

ezginin günlüğü/gemi

Bugün deniz kenarına gidilmeli, suya taş atıp halkalar yapmalı, sonra uzun uzun yürünmeli. Bugün güzel bir gün olmalı. Yeni hafta da en az bugün kadar güzel başlamalı...

Güzel bir pazar günü diliyorum herkese...

4 yorum:

funda dedi ki...

Hiç üşenmedim açtım hemen dinledim şarkıyı hatta oğlumla beraber söyledik bile. İyi geldi ikimize de. saolasın. İyi pazarlar size de.

hindiba dedi ki...

ah, öyle severim ki bu şarkıyı...

Haydins dedi ki...

Severim sarkiyi..
Pazar gunu gecti bile evdeydim butun gun :)

un4tunately dedi ki...

pazar için güzel şarkı, pazartesinin şarkısı da yine ezginin günlüğünden "papatya" olsun mu?

mailine gönderdim bile ;)

güzel bir hafta olsun hepimiz için...