30 Haziran 2008 Pazartesi

Sezen Aksu'nun yeni albümü Deniz Yildizi cikti. Icinde bir sarki var ki ismi Kirik Vals, dinlerken Mehmet Rauf'un Eylül romanina gittim yine.
Kac zamandir merak ediyordum Necib ve Suad ne yaparlar, Süreya ne alemdedir diye.. Onlar görmeden dolastim aralarinda kacamak bakislarina sahit olup görmezlikten geldim, ve Süreya'ya hem acidim hem 'oh olsun' dedim icimden.
Sonra arkadas isliklari titretse camlari dedi ya Sezen icimin telleri titredi camlar yerine, yalnizligim carpti beni...


Kırık Vals

Kirpiklerinde bir çiğ tanesi olsam
Ansan o bahçeyi, rüzgârı çağırsan
Mevsim suluboya olsa
Günlerden mercan
İşte sanki o an
Nubar Terziyan sırtımı okşar
Eski filmler hâlâ o bahçede
Siyah beyaz ağlar

Çiçek dürbünüydü ebruli sokaklar
Kederli olsa da, güzeldi çocuklar
Sümbülleri çoktan küstürdük
Güller perişan
Kırıldı valsimiz tam ortasından
Baktık uzaktan
Sıla olduk birbirimize
Şimdi herkes perişan

Arkadaş ıslıkları titretse camları
Yepyeni bir rüyayla kamaşsa gözlerimiz
Başka bir dünyanın mümkünlerini,
Savura savura yüreği kavuran hatıraların küllerini
Araya araya olur a buluruz
Yaralı veda günlerinin sönen ümitlerini

Bahane... Kis Masali... Isin Karaca 'Bitmemis Tango', Gece, Melek ve Bizim Cocuklar... Ve bu albümden Kirik Vals haric bir sarkinin sözleri daha: Sor Beni...
Ve daha fazlasi...


Yildirim Türker hep yazsin degil mi?.. Siir, sarki sözü, köse... Hep yazsin!

4 yorum:

Haydins dedi ki...

Sen yazdiktan sonra daha bir dikkatli dinledim...hala dinliyorum..

Sasirmadin di mi!

yorum 2.defa gelmisse yayinlama canim blogger yine bana problem cikariyor!!!!!

Demet dedi ki...

Sasirmadim!.. :)

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir album degil mi? Defalarca sıkılamdan dinliyorum. Minik serçenin her albumunde olduğu gibi.

Demet dedi ki...

Kitapkurdu hosgeldin, evet cok güzel bir albüm ve Sezen'in tüm albümleri gibi bu da dinledikce güzellesiyor. :)