8 Haziran 2008 Pazar


Bu fikra benim son yillarda en cok güldügüm fikradir. Uzun zamandir unutmustum, bugün cok alakasiz baska bir konusma sirasinda aklima geldi ve zar zor buldum. Tekrar kaybetmemek icin de blogumda yer verip paylasayim dedim :)


Adam doktora gitmiş;
"Doktor Bey, kalbim çok hızlı atıyor."
Doktor;
"Atmaması lazım" demiş.
Bunun üzerine adam koşa koşa eczaneye gidip
"Sizde Atmaması var mi?" diye sormuş.
Eczacı:
"Atmaması bizde olmaz, karşıdaki veterinere soracaksınız."
Bunun üzerine adam veterinerden 5 kutu atmaması alıp beş ay kullanmış.
Sonuç süper. Beş ay sonra şikayeti yeniden başlamış. Veterinere gidip atmaması istemiş. Veteriner;
"Maalesef bizde de kalmadı" demiş.
Bunun üzerine adam panik halinde doktora giderek;
"Doktor Bey, at maması bitmiş" diye yakınmış.
Doktor cevap vermiş:
"Bitmemesi lazım"...

5 yorum:

nilly dedi ki...

Hatirlattigin iyi oldu, bende unutmustum. Bende cok gulerim buna :)

İLKAY dedi ki...

:))) Teşekkürler günümün ilk kahkahası için

Ebruli dedi ki...

Süper, bayıldım fıkraya. Çok teşekkürler...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Mal gibi girip girip bakıyorum bloglara
Bu yğzümü güldüren tek blog oldu.
Günün blogu:Demet

Demet dedi ki...

hihih sagol Biyo'cugum, ama her okudugumda gülüyorum ya ne fikraymis :)

nilly'm canim, ebruli, ve ilkay tesekkürler, begendiginize sevindim :)