2 Mart 2008 Pazar


Off acayip yoruldum, kimbilir kac milyon kalori yakmi$imdir :p



Bugün gündüzleyin cici bisikletimin kanal yaninda tadini cikarmaya cali$tim, ama kasirganin hizi kesilmi$ olsa da rüzgarli bir gündü, bir de daha denge cali$malarini yapmaya ugra$irken yagmur bastirinca tipi$ tipi$ eve dönmek zorunda kaldik.
Tabi rahat durmadim tekrar cali$mak istedim, bunun üzerine 1 saat kadar önce bisikletin pedallari cikarildi ve öncelikle denge konusunu halletmem icin binanin garajina inildi :))
e$im itti, ben gittim, o birakti ben uctum. Söylemesine göre ilk a$amayi alnimin teriyle gectim. Ama acemilik i$te, sanki adi gidon mudur nedir hani ellerle tutulan yer, onu cok SIKINCA hic dü$meyecekmi$ gibi zannediyor insan. Ve de ellerime yaptigimi tüm vücuduma yaptim aslinda. Her yerimi kastim ama ne kasma. Yarin herhalde her yerim agriyacak :)) Varsin agrisin, yarin da pedalli idman var hihohoha :)

Hiç yorum yok: