17 Mart 2008 Pazartesi

Kurstan gelip de masmavi gökyüzü ve pamuk gibi bulutlari görünce odanin perdelerini tamamen actim. Havalanina yaklastigi icin iyice alcalan ucaklari izlemek hele de aksamustu THY ucaginin gecisini izlemek cok zevkli cünkü... Fakat 15 dakika icinde gökyüzü gri bulutlarla kaplandi, gecen ucaklarin yazilarini secememeye basladim ve de pesinden bir kar firtinasi geldi. Peki ama neden Mart ayini yarilamisken desem? Yok yok demeyeyim, vardir bi bildigi...

Ve ben bu yaziyi yazana kadar bitti-gitti :) ad-daaa!

Ve de tam yaziyi göndermek üzereyken farkediyorum ki gökyüzü sanki hic bir sey olmamis gibi masmavi olmak üzere, köseden döndü bulutlar.

Hayal mi gördüm acaba? Görmedim, ben bisey görmedim, ben bisey görmedim, ben yalan söyledim cooookkk sevdiiimmmm!! diyip bir de Nazan Öncel'cigime ve de S. arkadasima selam edeyim burdan.

Hiç yorum yok: