3 Mart 2008 Pazartesi


Dünkü garaj antrenmanindan sonra bugün de sokaga attik kendimizi.



Bizim sokagin azicik ilerisinde bir futbol sahasi var. Zemini killi gibi kirmizi toprak mi desem kucuk taslar mi desem, aman i$te tenis sahalarinin zemini gibi :)

Ve de bize aitti, zavallim bizim oralarda olsa bo$ bulmak mucize olurdu herhalde. Bu sefer bisikletin pedallari da takiliydi hem.



Önce arkamdan ittirilmek suretiyle denge sagladim sonra kendi halime birakildim. Amanin ne güzel bir duyguymu$, esintiye kar$i basip gitmek, rüzgarla bu kadar samimi olmak... $imdiye kadar eksik ya$ami$im diye dü$ündüm. Bu arada fotografta gördügünüz gibi gayet güzel gidiyorum ama ilk hareket icin ittirmeye ihtiyacim devam ediyor, onu da zamanla halledecegim sanirim.

Yagmur damlalari pitir pitir kaskima dü$meye ba$ladiginda, kalenin arkasindan sola dönüp son bir tur atayim dedim, ve bu fotografin cekilmesinden yakla$ik 2-3 saniye sonra sol bacagim devrilen bisikletin altinda kalmak suretiyle yerle bir oldum :) Dizim aciyooo! O sirada e$ime baktim fotografin cekildigi yeri hesap ederseniz göreceksiniz ki oldukca uzagimdaydi. Eger bana dogru ko$tugunu 'amaaan canim acidi mi?! ne oldu?! iyi misin?!' dedigini duysaydim oracikta nazimdan hüngür $akir aglamaya ba$layacaktim. Ama baktim ki bagiriyor bana ta ordan 'aferin aferin super, düseceksin canim tabi' diye, ayaklan kizim dedim kendi kendime, aglamaya prim yok :))



O sirada yagmur da hizlandi tabi hatta karla kari$ik yagmaya ba$ladi, biz de piliyi pirtiyi toplayip eve döndük, yarinki idmanimiza kadar sahaya veda ederek...

Hiç yorum yok: