7 Mart 2008 Cuma

Dün cok yagmur yagmasi ve sahanin su dolmasi nedeniyle di$arida bisiklet cali$masi yapamadigimiz icin, gece garajda cali$tik yine. Bu sefer cok ilerleme kaydettim. Artik bisikleti e$imin yardimi olmadan yurutebiliyorum. Her ne kadar pedal cevirebiliyor ve sahanin bir ucunden bir ucuna surebiliyor olsam da, ilk harekete tek ba$ima gecemedigim icin demoralize oluyordum, sanki hic beceremeyecekmi$im gibi geliyordu ama neyse sonunda ba$ardim, pufff! :)

Artik bundan sonra i$ guzel donu$ler yapabilmeye kaldi. :) Onu da halledebilirsem du$meden super olacak. Bisiklet ustunde guzel pozlar vermek istiyorum artik canim! aaa! :)

Ha bu arada, daha once blog'da bahsettim mi hatirlamiyorum ama tibet'in genclik pinari/5 egzersiz konusuna da artik girmem lazim. Zira 9'lu seriyi bitirdim 11'lere gectim ve bedenim icin coook faydasini gordum. Bu egzersizlerden de bahsetmem $art oldu yani...

Insan ya$amayi seviyorsa, sahip olduklari icin kendini zengin ve $ansli sayiyorsa, sevdikleriyle birlikte zaman gecirmeyi ve bunu daha uzuun yillar yapmayi istiyorsa yapmasi gereken bir $ey var: Bedenine iyi bakmak...
Saglikli besinler yemek... Ve daha onemlisi ihtiyac kadar yemek... Fazlasi oburluk ve ac gozluluk oluyor ki bu da okudugum bazi kaynaklara gore hazimsizlik ve sindirim problemleri gibi rahatsizliklara yol acarak yine ucu kendimizle ilgili psikolojik problemlere dayanan bir sonuc oldugu anlamina geliyor.
Bol su icmek... Kucuk/buyuk az/cok demeden egzersiz yapmak...

Benim bugun disiplinli bir $ekilde geri kaldigim almanca derslerini/notlarini toparlamam lazim ki hafta sonumu suppperrr ya$ayayim. Ya$asin bugun cuma! :)

1 yorum:

nilly dedi ki...

Senin bu bisiklet maceran bana beden ogretmenimiz Filiz hanimi hatirlatiyor. Sende "teyyarekovar" parkinda yaptigimiz beden derslerini hatiliyor musun? Lise anilarinda bahsetmistim sanirim.