5 Şubat 2008 Salı


Haftanin ilk günü piril piril bir güne$, rengarenk bir gökyüzü ve ku$ sesleriyle ba$ladi. A$agidaki fotografi sabahin yedibucugunda cektim...




Acilma, du$ alma, sicak bir $eyler icme derken evden cikma saati geldi. Kursa varana kadar envai ce$it ku$ sesi e$lik etti yürüyü$üme :)

Gayet hizli gidiyoruz bugün, 3.kitabin son konusu da bitti, ve yeni kitaba ba$lama zamani geldi. Bu arada, siniftaki J. bir haftadir yoktu meydanda, merak ediyordum.
Annesinin kanser oldugunu bildigim icin de, umarim kötü bir haber almami$tir diye dü$ünüyordum.

Ders arasinda kapiyi acip, hocayi konu$mak icin disari cagirdi. Bu arada da M. ve bana bakip el sallamayi ihmal etmedi, yüzündeki aci gülümsemeden killandim...
Hoca onunla konu$mak icin di$ari cikti, geri geldiginde de annesini kaybettigini ve artik kursa devam edemeyecegini söyledi... Cok üzüldüm... birkac dakika dalip gittim herhalde, dü$ündüm.

Kac ayin hukuku var, yan yana oturmu$uz, geyik yapmi$iz, eglenmi$iz.
J. ilginc bir cocuk, üniversitede sinifta K. diye bir arkada$imiz vardi kulaklari cinlamasin; her saniye espri üretir, hep komik bir $eyler yapardi... Hic sinirli olmaz mi bir insan dersiniz, hic yüzü asilmaz mi, hic bir $eye üzülmez mi? Bu yüzden onun üzgün halini gözümün önüne getirdigimde nedense daha bi üzüldüm.
Her gün beraberiz diye gerek görmemi$im telefon numarasini almaya ya da email adresini istemeye... Belki de M. gitmeden önce nasil olsa ders ali$veri$i konusunda i$imizi hallediyoruz diye... Acisini payla$tigimi bile söyleyemeyecek miyim $imdi? diye düsündüm. Bitti mi yani böylece, onu tekrar görmeyecek miyim?
Alin size bir arabesk durum daha, hay allaaammm!! neden ben böyleyim??? M. gidiyor diye de bogazim dügümlenmi$ti filan :)))

Neyse icim icimi yedi o bir kac dakikada... $ansimi denemeye karar verdim, elime bir kalem ve bir kagit parcasi alip siniftan di$ari firladim.
Kapiyi actigimda okul idaresinin kapisinda beklerken buldum onu. iyi ki cikmi$im...

Yanina gidip, durum raporu aldim, önce annesinin bulundugu Londra'ya gitmi$, sonra cenazesini alip Nijerya'ya vatanina götürmü$ler ve Hamburg'a yeni dönmü$... Ama tabi toparlanmaya ihtiyaci var... Koskoca yeti$kin bir genc adam ama kanadi kirilmi$ ku$ gibi duruyordu kar$imda, ne aci... Anne bu tabi... Ötesi yok...
Sarildim, acisini payla$maya cali$tim. Simsiyah, pasparlak gözleri dolu doluydu ama gülümseyerek bakiyordu bana. Belli ki etkilenmi$ yaptigimdan... Ya bu cikolata renkliler de cok duygusal insanlar oluyorlar canim ya,,, hemen elimdeki kagida email adresini yazdirdim bu arada da hocanin bize verdigi informasyonun yanli$ oldugunu ve haftaya per$embe günü kursa dönecegini ögrendim, sevindim. :)

Bugün böyle gecti i$te...
Ha bu arada ak$am yemeginde mönü'de patlican oturtma, tel sehriyeli pilav ve cacik vardi söylemesi ayip :p Bugün türk i$i takilayim dedim :)

Hiç yorum yok: