21 Şubat 2008 Perşembe

bugün kursu ektim ohh! manyak miyim neyim, alt tarafi yarisi -evde olsam- uyuyarak gecicek bir zaman, öglene kadar... yani 13:30 dedim mi evdeyim.
kendime tatil hediye etme lüksüm olmasina bayiliyorum, ama ben bugünler icin az da cali$madim, hakettigimi söylüyor birileri ;-)
ama bugün coook uykum vardi, 10:30'da da ta$lar gibi kalktim yataktan. gerine gerine limonlu balli tarcinli suyumu ictim, su icmek dedim de, su icmek ne güzel $eymis allaaam! Insanin her bi$eyi degi$iyor, yava$ yava$, ve bunu gördükce keyifleniyorsun :)
Selülitler azalmaya ba$ladi ve de her tuvalet maceram bir festival tadinda geciyor artik, eski sorunlarim kalmadi :) puff!

yaz gelsin, özledim diyorum da ki$in da tadi ba$ka tabi, di$arda güne$, deniz, kumsal cafeleri dururken insan ki$in yaptigi $eyleri yapamiyor evde. Mesela fotografta oldugu gibi kocaman yatagin üstüne kitaplarla dergilerle serilip ak$ama kadar kari$tirip, okuyup, notlar alip uzanik $ekilde gününü geciremiyor :)
bunlari yaparken caanim bitki caylari filan oohh :)


bu ak$am icin, icinde kirmizi $arap gecen hain planlarim varrr, bir de kitapcilar kapanmadan gidip vejeteryan yemekleri iceren güzel bir kitap bulmam lazim zira yenilik zamani gelmi$tir :) eski tarifleri atiinn! :) ben size yeni ve güzel tarifler vericem yakinda.
merak etmeyin yemek bloguna cevirmeye niyetim yok, o i$i cook ba$ariyla yapan arkada$lar var, takipcileriyim :)
kacmam lazim $imdi ama!


Hiç yorum yok: